Bilemiyorum ki, ben ne yaptığımı Ömrüm de, hep harap oldu Yıllarsa, yıllarımı kovaladı Gençliğim de, kovuldu Felek sen niye ki, hiç yorulmadın? Bense, dolularına tutuldum
Beni o hazan’ın her sardığında, kül olup da savruldum Düştüm, o korlu kollarına Serildim de kaldım, ben bilemiyorum ki neden? Senin yollarına Toprak olupta yandım, bir hiç uğruna
Bu kaçıncı bahardır, niye ki anlamıyorum? Ben yol geçen, bir hanmıyım? Gelenler, gelipte geçecek Her gelende, başıma türlü türlü de çoraplar örecek
Biz hangi gün ve hangi aydayız? Bu yanımdakiler de, kim? Hatırlıyamıyorum Kaynayıp da, ben nerelere gidiyorum Şu anlaşılmazlığın Kızgın kazanlarında
Yolumu yok, yoksa fitneliğin alevlerimi sardı? Zaten yürek, yangınlarda Şu an; yıldırımların çaktı ve etraf aydınlandı, bedense karardı Köz olmuş dudağım, aranır bir damlanı Özlemin sokaklarında
El ısılarını alıp, senin canının canına varamazsam Ben ki; ölürüm! Ya sen, sen bensiz ne olursun? Elinden oyuncağı alınmış, bir küçük çocuk gibi çırpınırsın İlk duyguların, tam özünden alınan o ilk su Sana hayat veren, ana sütü kadar değerlidir Ortalıklarda da, kala kalırsın Sonra da, bana acıkırsın Sızlanırsın...
Ama! Ben yokum ki güzelim, sana tüm ruhumla gelebileyim Kördüğümlerle, bağlanırsın...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...GENÇLİK DE KOVULDU! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...GENÇLİK DE KOVULDU! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
El ısılarını alıp, senin canının canına varamazsam Ben ki, ölürüm! Ya sen, sen bensiz ne olursun? Elinden oyuncağı alınmış, bir çocuk gibi çırpınırsın İlk duyguların, özünden alınan su Sana hayat veren, ana sütü kadar değerlidir Ortalıklarda da, kala kalırsın Sonra da, bana acıkırsın Sızlanırsın...
Ama! Ben yokum ki güzelim, sana ruhumu verebileyim Kördüğümlerle, bağlanırsın...
Yürekten dökülen harika dizeler okudum kutluyorum yüreğinize,dilinize bereket selamlar......
El ısılarını alıp, senin canının canına varamazsam Ben ki, ölürüm! Ya sen, sen bensiz ne olursun? Elinden oyuncağı alınmış, bir çocuk gibi çırpınırsın İlk duyguların, özünden alınan su Sana hayat veren, ana sütü kadar değerlidir Ortalıklarda da, kala kalırsın Sonra da, bana acıkırsın Sızlanırsın...
Ama! Ben yokum ki güzelim, sana ruhumu verebileyim Kördüğümlerle, bağlanırsın...
Şu an; yıldırımların çaktı ve etraf aydınlandı, bedense karardı Köz olmuş dudağım, aranır bir damlanı Özlemin sokaklarında ...................... Duyguların böylesine nefis ve etkili anlatımı insanı alıp kendi iç dünyasında derinlere götürüyor... Ağabeyim, çok etkilenerek okudum, usta kaleminizden çok şey öğreneceğim... Harput'tan, tarih ve hatıra; El Aziz'den manevi nefes ve Elazığ'dan bol bol selam gönderdim... Saygılarımla...
CAN HEMŞERİM İYİ Kİ VARSIN İLGİ VE ALAKANA DOST GÖNLÜNÜN GÜZELLİĞİNE AYDIN'DAN SELAM OLSUN...ÇOK TŞKR SEVGİLERİM YÜREĞİNE OLSUN...HA GARDAŞ DEDE YATAĞI GÖLLÜ BAĞIMADA SELAM OLSUN
Elinden oyuncağı alınmış, bir çocuk gibi çırpınırsın İlk duyguların özünden alınan su Sana hayat veren, ana sütü kadar değerlidir Ortalıklarda da, kala kalırsın Sonra da, bana acıkırsın Sızlanırsın...
Ama! Ben yokum ki güzelim, sana ruhumu verebileyim Kördüğümlerle, bağlanırsın...
Tebrikler üstad,
Bu güzel çalışmanızı yürekten kutluyorum.Başarılarınızın devamı için aşk ve niyaz ediyorum. Saygılarımla,
Kördüğümlerle, bağlanırsın...
Kutlarım eserinizi,gönül sesinizi ,her zaman ki güzelliğinde bir şiirdi yine...emeğe sağlık...selamlar esenlikler....