Dünyada biz bizeyiz, ayrılığın yüzünden, Çileyle ahbap olduk, dertleriyle akraba. Bir anla diz dizeyiz, sözümüzün izinden, Sonsuzluk seferîdir, vedalarla-merhaba.
Bu yüzeyi yuvarlak, koskocaman otağlı, Ruhun denetlediği, kıvamı kalpten çağlı, Vücudu teslim alan, bezin rengine bağlı, Sonsuzluk seferîdir, vedalarla-merhaba.
Meniyle yumurtaya, hayat neslini tıkan, Hakikatın uğruna, gün memesini sıkan, Nurlu devranın aslî, dönüş yoluna çıkan, Sonsuzluk seferîdir, vedalarla-merhaba.
Aşığın duygusunu, saran uhrevî nizam, Seherin bereketi, sevda dili muazzam, Bülbülün gülü için, bestelediği hüzzam, Sonsuzluk seferîdir, vedalarla-merhaba.
Kıyamet vakti gizli, ismin seslenir felek, Tut elimi benimle, gel dediğinde melek, Dost cemâlini uman, gönüldeki ilk dilek, Sonsuzluk seferîdir, vedalarla-merhaba.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
VEDALARLA MERHABA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
VEDALARLA MERHABA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşığın duygusunu, saran uhrevî nizam, Seherin bereketi, sevda dili muazzam, Bülbülün gülü için, bestelediği hüzzam, Sonsuzluk seferîdir, vedalarla-merhaba.
Kıyamet vakti gizli, ismin seslenir felek, Tut elimi benimle, gel dediğinde melek, Dost cemâlini uman, gönüldeki ilk dilek, Sonsuzluk seferîdir, vedalarla-merhaba.
Kutlarım yüreği imanlı kardeşimi yüreğinize sağlık. Allah gözünüzün, kalbinizin nurunu, İlminizi artırsın. Çok güzel bir şiir okudum. Yüreğime hitap eden.. Selamlar Saygılar..
emine erdem tarafından 6/24/2011 12:02:07 AM zamanında düzenlenmiştir.
Aşığın duası her an “Yarabbi onun hakkında hep en hayrlısını nasip et, .... Ayağı yerden, duygusu gerçeklikten kesik bir melâl hali, ... Nizam, düzen, tenasüp ise tam olarak ancak akılla birlikte .... hayâli, rûhanî, uhrevî bir nefesle dirilir bir gün. ...... Vaktin ipliğini hüzne saran mısralardı tebrikler şâir.
Aşığın duygusunu, saran uhrevî nizam,
Seherin bereketi, sevda dili muazzam,
Bülbülün gülü için, bestelediği hüzzam,
Sonsuzluk seferîdir, vedalarla-merhaba.
Kıyamet vakti gizli, ismin seslenir felek,
Tut elimi benimle, gel dediğinde melek,
Dost cemâlini uman, gönüldeki ilk dilek,
Sonsuzluk seferîdir, vedalarla-merhaba.
Kutlarım yüreği imanlı kardeşimi yüreğinize sağlık.
Allah gözünüzün, kalbinizin nurunu, İlminizi artırsın.
Çok güzel bir şiir okudum. Yüreğime hitap eden..
Selamlar Saygılar..
emine erdem tarafından 6/24/2011 12:02:07 AM zamanında düzenlenmiştir.