On yedi yaş tazeliğinde bahar saçlar başak örgülü şehrin ana caddesinde yanakları allanıp salınırdı filiz gençliğim.
Başımda esen deli yele yakın ölüme çok uzak... Ben hep seni beklerdim.
Sabrım oya emek emek doldururdu ahşap sandığı. Suskun bir kumbarada birikirdi arzular karnı burnunda melez bir yalnızlıktı koklanmayı bekleyen çiçekler gibi ben hep seni beklerdim.
Sıcacık bir bedene sokulup uyumaktı kırk karınca yuvasından toplanan murat toprağı. Akşamın yaslı karanlığının sesini kısıp senli düşlere yatardım geceleri ter içinde uyanırdım.
Seni düşündüm mü engin bir deniz koşup gelirdi sanki dalgaları çarpardı ayaklarıma durulur duruldukça berraklaşırdı. ıssızlığın kıpırtısında konaklardı yüzün gözlerinin gölgesi düşerdi ürperen aynasına suyun ben hep seni beklerdim.
Yalnızlığımın cebinde taşıdığım şiirlerim vardı hayallerim ... beyaz kağıtlara yazıp uçak yapıp boşluğa saldığım. Aynı göğün altında güneşe kısarak gözümüzü uyanmalıydık güne geceleri aynı yıldızlara dilekler asmalıydık aynı masala inanmalıydık...
Figüranlar geçerdi hayat sahnesinden saman alevi sevinçlere aldanırdım. En çok onlar bilirdi çiyli gonca dalından nasıl koparılır! yalancı rüzgarlar öperdi saçlarımı ben hep seni beklerdim.
Soluğumla beslerdim umudun alevini o bir gün gelecek derdim.
O bir gün çıkıp gelecek bilinmeyen yolların görünmeyen dönemeçlerinden... bin yıllık yalnızlığım topaç gibi güleç bir bebek doğuracak ben hep seni beklerdim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hayallerimin Süsü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hayallerimin Süsü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
beklemekten eski anılara sararmış...
ne çok duyguydu kardeş şiir.