(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bulut ve umut şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bulut ve umut şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkın peşinde dolanan yine tek taraf bulut olmuş, kaplamış etrafı döneniyor yörüngesinde varlığıyla kapınızda can umut olan gerçekten varmı ?yoksa sizmi öyle görmek istiyorsunuz ?
Çok teşekkür ederim.. Etkin yoruma layık görülmek güzel.. Necip fazılın kısa şiirlerini okuduğumda bir dünya saklı olduğunu gördüm içeriğinde... Çok kelam değil mesele az ve öz kelamla anlatabilmektir duyguları... Tektat teşekkür ederim...
Bu yorumu etkinleştirdim çünkü AYNEN HEMFİKİRİM .. ÇOK TEŞEKKÜRLER .. Aynı görüş aynı tarafta olmak çok anlamlı En derin saygı Selamlarımla Selamlıyorum Dost Kalemi
Bulut ve umut çoook anlamlı ..... Bulut olmadan rahmet yağmaz... Umut olmadanda hiç birşey olmaz...
Çooook güzel bir şiirdi oku oku bitmedi, Gerçekten bir bakılırsa neler anlatıyor şiir.. Bu şiirin üzerine ne söylene bilirki dost şair yüreğini kutlarım ayakta alkışlarım... Selamlar Saygılar...Allaha emanet ol..
Avare bulut.Gün gelir soğuk havaya dalar yağmur olup yağarsın.Gün gelir dağ başlarında kekiklere,güllere karışır gezersin.Sevdanın peşinde kar olup yağarsın.