______________Bırakalım yıldızlar geceden nasibini alsın Nehirler dereler denizlere harıl harıl aksın ______________Güneş doğarken bülbül öterken gül hep baksın Birileri kara bulutlara bakarken yağmurlar yağsın ______________Bir meltem esintisinde ağaçlarda yapraklar salansın Sen canımın içi ol yeter ki her kes her şey nasibini alsın ______________Aşkımızın efsanesi edebiyat defterinde yüreklerde yazılsın....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__YÜREKLERDE YAZILSIN__ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__YÜREKLERDE YAZILSIN__ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
______________Bırakalım yıldızlar geceden nasibini alsın Nehirler dereler denizlere harıl harıl aksın ______________Güneş doğarken bülbül öterken gül hep baksın Birileri kara bulutlara bakarken yağmurlar yağsın ______________Bir meltem esintisinde ağaçlarda yapraklar salansın Sen canımın içi ol yeter ki her kes her şey nasibini alsın ______________Aşkımızın efsanesi edebiyat defterinde yüreklerde yazılsın....
Sevdanın sesi ne güzel düşmüş dizelere...Tebriklerimle....hep sürsün dilerim....selamlar esenlikler...
Yüreğine sağlık değerli dostum güçlü kaleminden anlam yüklü bir şiir okudum . Dostum sizi yürekten sevgilerimle kutlarım, babalar günün de kutlu olsun.... Saygılarımla.
Karanlığıma ışık veren güneşimsin Gözümde nur, dizimde dermanımsın -Cana can katan yürek fermanımsın -İçten içe sevdiğim can gülümsün ... Sen canımın içi.....................
Arada bir kayboluşun öldürür beni Gönlümde çiçekler açar görünce seni -Sensiz neylerim ben bu bedeni -Hasret kaldım ben sana ara bul beni. Sen canımın içi.............................
değerli dost kalem kutlarım güzel bir paylaşımdı..her daim mutlu kal umutlu kal..baablar gününüz kutlu olsun.............
______________Aşkımızın efsanesi edebiyat defterinde yüreklerde yazılsın....
Yazıldı zaten biz siz sevdanızla tanıdık ebediyyende sürsün inş. başarılarınız daimi olsun saygımla.