Soldu güller lâleler, mevsim hazandır, kış yakın Olma cânımsın benim, elden düşen zambak sakın Sol yanım billâhi taht olmuş yerindir her zaman Olma cânımsın benim, elden düşen zambak sakın
Güler TURAN fâ i lâ tün/ fâ i lâ tün/ fâ i lâ tün/ fâ i tün
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Olma Sakın şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Olma Sakın şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Soldu güller lâleler, mevsim hazandır, kış yakın... Takma cânımsın benim, solmuşsa gül zambak sakın! Sol yakan, gönlünde taht olmuş yerimdir en yakın, Takma cânımsın benim, solmuşsa gül zambak sakın...
harika bir dörtlük.
kutllarım.
Soldu güller lâleler, mevsim hazandır, kış yakın...
bu mısra Mersinin sıcak yaz günlerine başlayacağımız bu günlerde buzlu limonata gibiydi görünen anlamıyla,
diğer manası ise insana hüzün veriyor, 50 yi geçenlerin hazana geldiklerini kışın yaklaşmakta olduğunu, yani ömrün gidişatının mevsimlerle anlatıldığını düşündüm...
Değerli şairem derin duygularla yazılmış dizeler etkili ve mükemmeldi.Dost güçlü kaleminden harika bir şiir okudum, kaleminiz daim, yarınlarınız aydınlık olsun ...ayrıca bugün bablar günün ve babası yaşayan ,yaşamayan tüm babalar günü kutlu olsun . Saygılarımla
Mehmet Çobanoğlu tarafından 6/19/2011 10:10:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
Soldu güller, lâleler, mevsim hazandır, kış yakın... Takma cânımsın benim, solmuşsa gül, zambak sakın! Sol yakan, gönlünde taht olmuş yerimdir, en yakın, Takma , cânımsın benim, solmuşsa gül, zambak sakın...
Uzun zaman aradan sonra dört dörtlükleri yazan güzel insan selam olsun Yüreğine kalemine sağlık tebrikler diyorum harikaydı Her dem selam sevgi dua ile..