__________ALLAHIN nur diye yaratığı canımın içi Hayat seninle anlamlı seninle güzel __________Aşk sevgi mutluluk seninle özel Ben seni bildim seni hayat diye yaşarım __________Toprağa düşen yağmurum sevincimsin Dalda açan yaprağım çiçeğimsin sen __________Sen melek diye yer yüzüne inen Bana ALLAHIN en kutsal hediyesisin __________Seni anlatmaya seni yazmaya Yer yüzünün tüm denizleri mürekkep olsa __________Yer yüzünün tüm ağaçları kalem olsa Ağaçlardaki tüm yapraklar kağıt olsa __________Seni yazmaya anlatmaya yetmez canım O kadar güzelsin ki yüreğimde bana özelsin __________Seni yaşamak seni sevmek bana onurdur Sen canımın içi kadınım baş tacım __________Seni canımdan da daha çok seviyorum Ben bu hayatımı bedenimi sana armağan ediyorum ___________Seninle varım seninle yaşıyorum aynadaki yüzümsün Daha ne desem nasıl anlatsam ki kadınım....
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
__nasıl anlatsam ki kadınım__ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
__nasıl anlatsam ki kadınım__ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Evet yeterince açık anlatılmış o güzel sevgi şiirinizde şair ... Anlayan anlamış olmalı bence... Bundan da daha geniş anlatılamazdı ki ... Kutluyorum. Saygı ve sevgiyle kardeşim.