(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DELİ GÖNLÜM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DELİ GÖNLÜM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
DELİ GÖNLÜM Seninle benim dünyam,çok farklı bir hal aldı, Ağlar iken gülmeye,başladı deli gönlüm. Ruhundaki her güzellik,akıp gönlüme doldu, Sana doğru gelmeye,başladı deli gönlüm.
Yıldızlar ışık saçtı,sana selam dururken, Gülzarda güller açtı,gün yüzüne vururken. Ay ışığı akşamları,muhabbetini ararken, Seni sende bulmaya,başladı deli gönlüm.
Gurbeti ben kendime,tutmuş iken bir mekan, İstemem bu dünyada,sensiz bir saray bir han. Her yanımı dert sardı,ahvalim ayan beyan, Hemhal olup kalmaya,başladı deli gönlüm.
Çok değerli türkmrndağlı ağabeyim,gecenin bu saatinde şiirimi okumaya zaman ayıran o koca yüreğe sevgi ve muhabbetlerimi gönderiyorum,saygılar sunuyorum,teşekkürler...
Seninle benim dünyam,çok farklı bir hal aldı,
Ağlar iken gülmeye,başladı deli gönlüm.
Ruhundaki her güzellik,akıp gönlüme doldu,
Sana doğru gelmeye,başladı deli gönlüm.
Yıldızlar ışık saçtı,sana selam dururken,
Gülzarda güller açtı,gün yüzüne vururken.
Ay ışığı akşamları,muhabbetini ararken,
Seni sende bulmaya,başladı deli gönlüm.
Gurbeti ben kendime,tutmuş iken bir mekan,
İstemem bu dünyada,sensiz bir saray bir han.
Her yanımı dert sardı,ahvalim ayan beyan,
Hemhal olup kalmaya,başladı deli gönlüm.
Hüsrani’yi çileler,derbeder ediyorken,
Azrail başucumda,ömrün bitti diyorken.
Bedenim benden geçiyor,içim içimi yiyorken,
Sensiz sararıp solmaya,başladı deli gönlüm.
16.06.2011
İbrahimMUCUK
OZAN HÜSRANİ
Vezni düzgün, anlamlı ve güzel bir şiir usta kaleminizi ve şiirinizi kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.