Serin rüzgâr usulca tenime dokunurken Issız bedenim ’yalnız’ seni bekliyordu Kırağı düşmüştü artık kaşlarıma Karlar yağıyordu lapa lapa saçlarıma Sen bir papatya gibi içten gülüyor, Lale gözlerinle, beni büyülüyordun/
Daha şafaktı senin için hayat ! Güneşin sıcağında kavrulmadın ki Hele bir akşam olup, yıldızlar süzülsün Gecenin sessizliği, sana bir dost görünsün sevdiğinin hayali benliğini bürüsün Arkana bakmadan gidemezsin ki/
Ay sana gülüyorsa karanlığın içinden Perdeleri aç, gülyüzün görünsün ayın şavkından Hadi uzanıpta, tutuver şu sevdanın elinden Bir damla umudu, denize dönüşen Dünyanın sahibi oluver gitsin.../
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Daha şafaktı senin için hayat..... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Daha şafaktı senin için hayat..... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Mehaba Zafer Bey sayın arkadaşım derin sevgi yurek ve özlem dolusu duygularla yazılmış mükemmel bir şiir okudum güçlü kaleminden, dost kaleminiz daim, yarınlarınız aydınlık olsun ,umarım dileğin gerçekleşir...ayrıca bugün bablar günün ve babası yaşayan ,yaşamayan herkesin babalar günü kutlu olsun efendim.. Saygılarımla.
Yağmur senin gözlerine ne çok yakışır ela gözlerinde ansızın yağmur yağsa tenim dingin bir göl yüzeyidir, titrer sarsılır ıslak saçlarından süzülür düşerim benim hiç seçilmişliğim olmadı…
Ay sana gülüyorsa karanlığın içinden Perdeleri aç, gülyüzün görünsün ayın şavkından Hadi uzanıpta, tutuver şu sevdanın elinden Bir damla umudu, denize dönüşen Dünyanın sahibi oluver gitsin...
Kutluyorum çok güzel keyifle okudum yüreğinize,dilinize sağlık selamlar.....
Der ki 'Yürek'; Ahh karalar bağlamış yaralarla dolu kalbim.. Acıtılmış-acılı yüreğim. Gözyaşı dolu yakarış ve hıçkırıklar eşliğindeki ben..
Ne çok incitmiş hayat beni.. Bak! Bak ey sevgili! Göz kapaklarım ağırlaşmış, acının yön verdiği ve acıya doymak bilmeyen ruhumun paramparça olmuş aynaları.. Yüreğimin odalarındaki, aynalarımda eksik kalmış yüzler, tamamlanamamış duygular.. Şimdi sen varsın! Işıksın karanlığıma. Nefessin yorgun yüreğime. Ama! Varsın var olmaya da, hani neden yanımda değilsin! Bir hayal düşsün.. Sevdam, sevmeye-sevilmeye inancım çoğaldıkça çoğalıyor yine de.. Ateşler var aynamda.. Belki de sadece yalnız, yalnız-ben yanıyorum..
Sen! Sen sevgili oysa sen yerinde sayıyorsunuz ateşe atılmış ruhumun hücreleri kavrulurken beni... Duy sesimi, ç/ağlayan yüreğimi. Sessizliğimdeki haykırışımı. Gör artık yüreğimin seni bekleyişini...
Beklerim ben.. Yeter ki gel.. Beklendiğini bil, bekleyişimin sonu yeter ki vuslat olsun... Gel gör hadi! Gel sevda, sevdiğim, sevgili gel.. Geldiğin gün ben benden gitmemişken, daha önümüzde yaşanacak günler varken gel, gel yeter ki... Yeter ki umut etmeyi bil. Kaybetme düşlerini. Sevda denilen senin yüreğini de karanlık dehlizinden çıkaracak sakın bunu unutma...
Şiirle kalın 'Şair'. Güzeldi yüreğinizden kaleme düşenleri okumak. Saygımla...
Daha şafaktı senin için hayat ! Güneşin sıcağında kavrulmadın ki Hele bir akşam olup, yıldızlar süzülsün Gecenin sessizliği, sana bir dost görünsün sevdiğinin hayali benliğini bürüsün Arkana bakmadan gidemezsin ki/
Sevgili arkadaşım Zafer beğeni ile okudum...tebrikler...saygılar selamlar..
Ay sana gülüyorsa karanlığın içinden Perdeleri aç, gülyüzün görünsün ayın şavkından Hadi uzanıpta, tutuver şu sevdanın elinden Bir damla umudu, denize dönüşen Dünyanın sahibi oluver gitsin.../
Özleme dair dizeler süzülmüş mısra mısra.. Şiir şiir dökülmüş sayfaya...
Kutluyorum kaleminizi...