Edouard yakışıklıdır. Bir o kadar da hassastır. Boya çalar Edouard, Tablolar yapar. Samur telli fırçasıyla Ruhuma dokunur. Ruhum gıdıklandığıyla kalır, Bir nebze yontulmadan.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İzlenim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İzlenim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Gönlümden peyzaj ... Ve Hümam dere kenarında oturmuş ayaklarını suya sokuyor, suyun içinde balıklar...mor ve mavi tonlarında gökyüzü ... İşte gönlümdeki resim...
Aklımda yokken bir çok Manet'yi gözden geçirdim ve bazılarını canlı olarak görmeye karar verdim. Ama Olympia ayrı. Huzurunda ellr bağlanır, gözler yere dikilir ve farkedilir ki boğazımız kurumuş şiir söylemek için.
Edouard'ın fırçası kendine çalışır zaten kendi için sallar fırcasını. Çünkü ruhu fırçasıyla azad olur. Onun fırça darbeleri farklı yöne bakan bir başkasının ruhunu sadece gıdıklar. Aynı tarafa bakanlara büyük haz verir :) Edouard da boyaları Van Gogh gibi yer mi acaba?
Edouard'ın kimin için fırça salladığı bilinmez; tıpkı bizim niye yazdığımızın kesin olmadığı gibi. Bana kalan fırçanın izleri. Şimdi yola çıkıyordum, Edouard ile buluşmaya. Boyaları ona sorarım ama bir cevap vereceğini sanmıyorum. Saygılarımla.
Elinde samur fırçası ile...
Harika dizeler elime şu an fırçamı almak geldi.
Tebrikler, sevgilerimi yolluyorum...