Aşkınla başlıyorum hayata Sabah aşkın aydınlatıyor odamı Yanımda olmasan bile Gülüşün doluyor penceremden içeri kucak kucak Kuşlar! diyorum; Hadi... Güzel bir şarkı söyleyin Sesin geliyor kulaklarıma Rüzgârın getirdiği koku ise Tamamiyle sen... Yüzüme çarptığım suyu Nefesin sayıyor Ferahlıyorum Sonrası farklı mı sanki Her adımımda adını anıyorum Baktığım her şey Gördüğüm her sima Sen oluyorsun Yer RANA Gök RANA GÜL RANA
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
SANA / RANA şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
SANA / RANA şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Aşkınla başlıyorum hayata Sabah aşkın aydınlatıyor odamı Yanımda olmasan bile Gülüşün doluyor penceremden içeri kucak kucak Kuşlar! diyorum; Hadi... Güzel bir şarkı söyleyin Sesin geliyor kulaklarıma Rüzgârın getirdiği koku ise Tamamiyle sen... Yüzüme çarptığım suyu Nefesin sayıyor Ferahlıyorum Sonrası farklı mı sanki Her adımımda adını anıyorum Baktığım her şey Gördüğüm her sima Sen oluyorsun Yer RANA Gök RANA GÜL RANA yüreğinize sağlıkçok güzel "mutlu kalın,mutlu yaşayın."
Budur işte.Evlilik aşkı öldürürmüş hadi ordan,yürek ölüyormu ki?Aşkınızın önünde saygıyla eğiliyor ve ömrünüzün sonuna kadar birlikte olmanızı diliyorum.Saygılar.
AŞK VARSA BAŞKA BİR ŞEYE NE HACET?...
SEVGİLİ DOSTLARIMIN ÖMÜRLERİNDE AŞK EKSİK OLMASIN..
AŞK, GÖNÜLDE VE KALEMDE DAİM OLSUN...