(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ev Sahibi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ev Sahibi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
:))))) Boşuna sevinme ! Gelen gideni aratıyo. Bana da öyle oldu. Yeni gelen evi başıma yıkıyo Önceki Devrimci abi yengeyi BOXİNG yapıyodu. Bu evde top oynuyo. Şimdiki ve gelecek ..ikisi de iyi bayram olsun
:)))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) her şeye burnunu ne sokarsın bemn şu an bir sohbetteyim bir hoca sohbet etti şimdi pasta börenk faslı bitti sıra meyvede ev saabı eniştem hac kuralarına bakmak için açınca intrnti elimde kaldı yta ben de huşu içinde yazıyorum.. Bissss........
Dün akşamdan itibaren otomatın ışığı hiç sönmedi. Bugün yeni taşınan beyi merdivende gördüm ve benden beklenmeyen şekilde kibar bir ifadeyle otomata ne yaptılarsa düzelterek eski haline getirmesini isteyerek boşuna ışık yandığını hatırlattım.
Rezil oldum...
Adam demez mi, 'bizde bir anlam veremedik, geldiğimizde de yanıyodu biz bişi yapmadık' diye...
:))))))) Bi sus Esma bi sus... Sanki vatanı sen kurtaracaksın...
kavgacı üst kat komşumuz ben evde yokken taşınmış onlar bile beni ev sahibi yapamadı... .......O söz doğru olsaydı benim epey bir evim olurdu. Ama nedense hep onlar evlendi.Bana da "Nikâh Şahidi" olmak kaldı.:)) ...Güzeldi, kutlarım.SEVGİYLE VE ŞİİRLE KALIN.
:)) Hayatımda bikez nikah şahidi oldum. Arkadaşım baba olacaktı ve evlenmeye karar verdiler bende erkek tarafı şahidiydim. Bebekleri oldu bikaç sene sonra da boşandılar.
:) Artık kimsenin başını yakmam...
:))) O işi Ümit Besen'e bıraktım. :))) Sevgiler Sayın Yazarım.
Dünyada mekan ahirette iman derler,ben de hep tersten bakarım siz biraz terten bakmaya karşı olsanızda,"Dünya da iman Ahirette mekan diyorum.."onun için canınızı sıktığınızı ve kafanıza takmanıza değmediğini düşünüyorum....yeryüzü benim aynı zamanda yeryüzünde hiçbirşeyim yok,gidenler senin olsa ne olur olmasa ne olur.....bende bir gün giderim han kalır hancı değişir yolcular gelir ve gider,inşallah doğru yolda yürüyen yolculardan olmak dileğiyle slm....
TİLHABEŞLİ FİLOZOF tarafından 6/14/2011 9:40:15 PM zamanında düzenlenmiştir.
kaç tane ev değiştirdik ailemle... ya satıldı ya da benim tayinim çıktı..
en sonunda ev sahibi oldum,,, rahatım,,, çıkmak yok,,,,