Güzel yârin bitmez, nazdır fermanı, Gönlü ince narin, de ki kuşkonmaz. Bu derde düçar kul, sorar dermanı, Âşk öyle bir od ki, emle hiç onmaz, Kutba katsan bile, bu ateş donmaz.
Ruhun sancısa da, bulunmaz hapı, Sabra mezar kazar, umudun çapı, Her an sal’â tıklar, kapanmaz kapı, Âşk öyle bir od ki, emle hiç onmaz, Kutba katsan bile, bu ateş donmaz.
Hep yâr türküsünde, sevda korosu, Baştan duman tüter, koşar dorusu, Zamansız öter bak, mahşer borusu, Âşk öyle bir od ki, emle hiç onmaz, Kutba katsan bile, bu ateş donmaz.
Dağ taş engel olsa, zaman avare, Seven gökte gezer çünkü tayyare, Yerden yurttan bezer ise yok çare, Âşk öyle bir od ki, emle hiç onmaz, Kutba katsan bile, bu ateş donmaz.
Bazen pilâv yerken, sap kırar kaşık, Bazen hoş gelir de, oynanmaz aşık, Kader müşkül değil, nasip der âşık, Âşk öyle bir od ki, emle hiç onmaz, Kutba katsan bile, bu ateş donmaz.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÂŞK ÖYLE BİR OD Kİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÂŞK ÖYLE BİR OD Kİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ruhun sancısa da, bulunmaz hapı, Sabra mezar kazar, umudun çapı, Her an sal’â tıklar, kapanmaz kapı, Âşk öyle bir od ki, emle hiç onmaz, Kutba katsan bile, bu ateş donmaz.
Öok güzel bir şiir kutlarım şairimi yüreğinize sağlık..selamlar Saygılar...
Sabra mezar kazar, umudun çapı,
Her an sal’â tıklar, kapanmaz kapı,
Âşk öyle bir od ki, emle hiç onmaz,
Kutba katsan bile, bu ateş donmaz.
Öok güzel bir şiir kutlarım şairimi yüreğinize sağlık..selamlar Saygılar...