Toz uçmaz yaprak düşmez ne yağmur ne kar ne de rüzgâr eser silinir belleğimden bildiğim bütün nesneler; bir sen kalırdın gelir, önümde durur kainat susar, sen konuşurdun!
Gözlerindi konuşan değil m/iki göz ile gönül bir gönül dilini göz bilir, her bakışı söz bilir...
Baktıkça gözlerine indim bahçesine cennetin sen Havva ben Adem gözlerin koşa badem kavurdu beni şehvetin...
Ezeli bir öykü bu bendim düşen gözlerine iç içe halkalanan, battıkça derine sevdan ile çalkalanan, tanık yok başka duy da inanma aşka!
İşte hâlâ sen ve ben bir çift cennet kuşuyuz, dalına el meyvesine dil sürmeden aynı bahçede komşuyuz...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR ÇİFT CENNET KUŞU şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR ÇİFT CENNET KUŞU şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ne güzelsin ey aşk ne güzelsin şiir tebriklerim hayata kattığınız sevgi yürekli tüm güzellilere iyi ki varsınız değerli hocam..:) sevgim saygımla hep selamlar..
ne güzelsin ey aşk
ne güzelsin şiir
tebriklerim hayata kattığınız sevgi yürekli tüm güzellilere iyi ki varsınız değerli hocam..:)
sevgim saygımla hep selamlar..