(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ÖTESİZ... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ÖTESİZ... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ve bizi biz yapan DEVRİMLER. ............................................. bu günün gözüyle bunu keşkle şiirdeki gibi rahat söyliyebilseydik.keşke korkularımız olmasaydı.tebrikler kısa ve öz şiirini yürekten kutlarım...
30 Ağustos zafer bayamımız kutlu olsun Ne işe yaradı, ne işe yarar bu dilek bilmiyorum Bildiğim Atatürk devrimlerinden eser kalmadığı. Köylerine kilit vurulmuş, çocukların okutulamadığıdır gerçeği Okuyanlar has, okutulmamışlardan çok, İMF'nin uşağı,
cumhuriyet hepimizin...onu korumak ve kollamak vatandaş olara görevimiz..bu vatan, bu ağaçlar ve kuşlar hür yaşamamıza sebep ve vesile olan Ata'mızın bizlere kazandırdığı ilke ve inkılaplarla daha bir güzel..yeter ki hakça ve hukukça eşit şekilde, tarafsız,maddi ve mânevi değerlerimize saygılı, insan olmanın onur ve erdemine vâkıf kişiler olalım...Türkiye demekten utanan dil zavallılarını gördükçe asabim bozuluyor...izmlerden, insan haklarından ve bilmem nelerden bahsetmeye gelince mangalda köz bırakmayan çıkarcı ve tek taralı, klişeleşmiş düşünce ve değerleri asla tasvip etmiyorum, etmeyeceğim..Atatürk bir idoldür..onu başka amaç ve düşüncelere çekmek isteyenleri tarih daima yargılamıştır ve yargılamaya da devam edecektir..teşekkürler....30 Ağustos Zafer Bayramı'nı bu düşüncelerin ışığında kuttlarım...saygımla...
yüreğinize sağlık