Sesim neden ki duyulmaz, selde geçer hepten gönül Yangınlar yakar yüreği, ateşler de pişer ömrüm Gülü kopmuş bülbül gibi, hicranlarda döner gönül Duygularım kördüğümse, sensiz âlemde ben körüm O gül endamın cilvesi, ölümce biçer bilirim Gamzende biten gülünü, takışında irkilirim Sen olmayınca can mir/im, ben sadece bir kevgirim
Suskunluk da sindim kaldım, kendi evimde yabandım Tut artık hakkın ipini, sirkme şeytan kilimini Çok deli gibi dolandım, dost bilip posta aldandım Lükse kanıp aldanışta, hor görme garip ilmini Gül dururken yol şaşışta, kötüye kanıp yalandım Kibir’e kapılıp kaldım, varışta gurura kandım Sen olmayınca ben pir/im, sensizlikte deliririm
Bir tanem seni çok andım, hissin hükmünce yandım Tutuldum dilin sözüne, giremedim ki gözüne Bilmedim hiç kıymetini, çöküşte çaresiz andım Varışta hal soramadım, duygular çöktü özüne Sonsuzca kaçamazdım ya, elim mahkum yakalandım Son bahçenin belinde, toprak olup ayıklandım Sen olmayınca çok ir/im, dayanmam canla eririm...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...BİR KEVGİRİM! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...BİR KEVGİRİM! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir tanem seni çok andım, hissin hükmünce yandım Tutuldum dilin sözüne, giremedim ki gözüne Bilmedim hiç kıymetini, çöküşte çaresiz andım Varışta hal soramadım, duygular çöktü özüne Sonsuzca kaçamazdım ya, elim mahkum yakalandım Son bahçenin belinde, toprak olup ayıklandım Sen olmayınca çok ir/im, dayanmam canla eririm...
Şiir, mükemmel bir anlatımı içeriyordu üstadım, Bir çok emek ve çaba sarfettiğiniz şiir her mısrasında anlam ve mananın gizemindeydi... Kalemi ve yüreği içtenlikle kutlarım, Selam ve Sevgiler.
Merhaba hocam,Sayın Kadir Bey yüreğin sevgiyle çağlamış yine şiir dizelerine yüreğine sağlik şair dost, çok anlamlı pek etkili süper bir şiir okudum kaleminden kutluyorum sizi ve şiirinizi...Hürmetlerimle sizi uğurlarken sayfanıza sevgilerimi bırakıyorum... Saygılarımla
Bilmedim hiç kıymetini, çöküşte çaresiz andım Varışta hal soramadım, duygular çöktü özüne ********************** Nedametin ayak izleri sessizce gelir, haince vurur. Kor olur, yakar ha, yakar... Şair dönüp arkasına bakar, iş işten geçmiştir.. Son pişmanlık şiir olurve şair, işte böyle; Yazar ha, yazar yazar...
Kevgir çölü-çöpü ayıklar..Ayıklarda ;kevgirden geçiriverilen arı ve saftır.Kirinden pasından ayrılandır. Ne mutlu ki o ayıklayıcı olana. Ben böyle anlıyorum. Saygı ve sevgilerimi sunarım hocam.
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ ÇOK NEFİSTİ.İNSAN BAZEN BAZI OLAYLAR KARŞISINDA KENDİNE KEVGİRE BENZETİR. GÖNÜL SESİNİZ HİÇ SUSMASIN. Bir tanem seni çok andım, hissin hükmünce yandım Tutuldum dilin sözüne, giremedim ki gözüne Bilmedim hiç kıymetini, çöküşte çaresiz andım Varışta hal soramadım, duygular çöktü özüne Sonsuzca kaçamazdım ya, elim mahkum yakalandım Son bahçenin belinde, toprak olup ayıklandım Sen olmayınca çok ir/im, durmaz candan da eririm SAYGILARIMLA...
Suskunluk da sindim kaldım, kendi evimde yabandım Tut artık hakkın ipini, sirkme şeytan kilimini Çok deli gibi dolandım, dost bilip posta aldandım Lükse kanıp aldanışta, hor görme garip ilmini Gül dururken yol şaşışta, kötüye kanıp yalandım Kibir’e kapılıp kaldım, varışta gurura kandım Sen olmayınca ben pir/im, sensizlikte deliririm
Kadri abi her zamanki tadındaydı dizelerin,kalemin keskin,ömrün uzun olsun.............
Bir tanem seni çok andım, hissin hükmünce yandım Tutuldum dilin sözüne, giremedim hiç gözüne Bilmedim hiç kıymetini, çöküşte çaresiz andım Varışta hal soramadım, duygular çöktü özüne Sonsuzca kaçamazdım ya, elim mahkum yakalandım Son bahçenin belinde, toprak olup ayıklandım Sen olmayınca çok ir/im, durmaz candan da eririm...
Yüreğiniz dert görmesin mükemmel bir şiir okudum,inciler dökülmüş gönül kaleminizden..saygılarımla..
MERHABA ARKADAŞIM NASIL GÜZEL BİR ŞİİR BÖYLE NE GÜZEL SÖZLER DÖKÜLÜR GÜZEL YÜREĞİNDEN SEVDİĞİNE SANKİ BANA BİR YAKARIŞ GİBİ GELDİ:)KUTLARIM ARKADAŞIM İNSAN YERİNE GÖRE SEVDİĞİNE GÜZEL SÖZLER SÖYLEMEYİ BİLMELİ DERİM BU GÜZEL ŞİİRDE OLDUĞU GİBİ KUTLARIM SEVGİ ÇİÇEKLERİ BIRAKTIM GÜZEL SAYFANIZA HOŞÇAKAL
yürek sesin hep var olsun dost
sağlıcakla