Susmasını da, hiçte bilemez Çöl fırtınaları; hırçınca estikçe, kor yüreğinde Delidir zaten bu gönül, hiç de dinmez Çırpınır da durur, yaptığı hep kendi kendine Nefesi boğazında, zorluca da tıkansa bile Dinmez ki, bir türlü ızdırabı Dünyalar da, neyine
Elem ve hüsran yağmurları yağar üst üste! Hicranlarla da, kol kola kardeş gezer Acıyı bile çook... Uzaklardan hemencecik sezer Gönül’ün isteminin büstüyle süsler gidişini ölümüne Yüreğini de, bin heyecan fırtınası da, ha bire ezer Kimliğini siler Mendiller yetmez, gözün akışının elemine
Yangındır o, gökler üstü muhteşem sevgisine Döner özlem çölünde, hasretin ateşiyle İnler, istemin güdümüyle. İnadınadır hayattan kaçışı, işi yoktur Ayşe’siyle İlla ki; gönlü yangınadır, kavurmasının isteminde Takat kalmamış ayakların, sürünüşü bile bir tek söz ve yemine Hayatı ki, o da ne?
Yalvarışları da artık, yeri ve göğü de inletir Dayanılmaz garibin Hasretim sana; o tüm varlığının güzelliğine, demesine Tüm nimetlerse önünde, o hala açlığına gebe Yıkılır yere, başını toprağa sürter de sürter Medetler ister!
Tüm yaşamında ki bu hırçınlıklar, acaba değer mi ki? Çokça! Eğer; bu dünya semerini taşımak isteminden, bir sıyrıla bilirse Gurur, kibir ve nefis canavarını yenebilmekse, zaten içinde Yalvarır da durur Yaratana! Al beni de yanına; ne olursun, ben sana gelebileyim tüm imanımla?
Bu dünyalıklar ki, benim de neyime? İçim de uzakta kalsın, tümden benliklere Verde benden; çok ıraklara gitsin onu, "ONCA" isteyenlere...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
... YALVARIR DA DURUR! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
... YALVARIR DA DURUR! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Susmasını da, hiçte bilemez Çöl fırtınaları; hırçınca estikçe, kor yüreğinde Delidir zaten bu gönül, hiç de dinmez Çırpınır da durur, yaptığı hep kendi kendine Nefesi boğazında, zorluca da tıkansa bile Dinmez ki, bir türlü ızdırabı Dünyalar da, neyine ,,,,,,, EMEĞİNE YUREĞİNE KALEMİNE BABA SULTAN SEVGİ HURMET DİLERİM SAYGILAR,
Eğer; bu dünya semerini taşımak isteminden, bir sıyrıla bilirse Gurur, kibir ve nefis canavarını yenebilmekse, zaten içinde Yalvarır da durur Yaratana!
abim yazmis kalemin akmis gönül mürekebin yüregine gönlüne saglik olsun nefis bir siir dökülmüs gönül sayfana sevgiler saygilar olsun ....
hocam harika bir siir her zamanki gibi elem, huzun yagmurlari yagmasin yureginize seven yurekler aci cekmesin yureklerinde sevgi ve ask her zaman daim olsun birlikteliklerde.ayrilislar acilar huzunler vedalar olmasin.keybedilen sevgilerin geri donusu olsun dilerim seven yureklerde.asklar daim olsun.bu dunyaliklarda sevgiler kaybedilmesin dilerim.yurekten tam puan her zamanki tadinda siir.
''Kimselerin bilmedigi , görmedigi dügümler yok mu içimizde ?.. karanlık sokakların gizemi gibi saklamıyor muyuz asıl kimligimizi, duyan yanlarını yüreklerimizin; korkak, çekingen yaşama arzusuyla dolup taşarken geri dönüp bakma erdemini gösterebilecek olanlarımız acılanmayacaklar mı elbette ki pek çok acıdan daha büyük olacak farkına varmanın ve hiç bir şey yapamamanın ağrısı... Dünyada araf ı yaşamıyor muyuz çoğumuz öyle ya da böyle tercih etmekte zorlanısımızın nedeni ne peki .. Biliyor musunuz cevabı çok basit ve acı: sadece korkuyoruz, hayatın blöflerini görmeye cesaretimiz yok; kaybetmemeye çalışırken ölesiye kaybediyoruz belkide .. Gerçeklerse çok geç karşımıza çıkıyor ..
Bütün ömrümüz etrafımıza kendi ellerimizle çizdiğimiz hasis bir dairenin içinden çıkmak ya da çıkmamak sorgusun da geçiyor, bir adım atabilsek belkide attığımız o minicik adım, adımiz olacak ama dedim ya korku .... Korkarak yasayan insanlarin ürettigi ürkek sevgiler sonucu aci çeken bir avuç cesur insanin diri diri gömülüşü yada aklınıza gelecek olan sizin düşündüklerinizle kalbinizde yaşananların aynı olmamasıdır acıtanlar...''
Güzeldi can abim. Kalemine yüreğine sağlık. saygımla.
Tüm yaşamında ki bu hırçınlıklar, acaba değermi ki? Çokça! Eğer; bu dünya semerini taşımak isteminden, bir sıyrıla bilirse Gurur, kibir ve nefis canavarını yenebilmekse, zaten içinde Yalvarır da durur Yaratana! Al beni de yanına; ne olursun, ben sana gelebileyim tüm imanımla?
Tekrar tekrar okunası bir şiirdi.kutluyorum efendim.çok beğendim. Selam saygılar.
Tüm yaşamında ki bu hırçınlıklar, acaba değermi ki? Çokça! Eğer; bu dünya semerini taşımak isteminden, bir sıyrıla bilirse Gurur, kibir ve nefis canavarını yenebilmekse, zaten içinde Yalvarır da durur Yaratana! Al beni de yanına; ne olursun, ben sana gelebileyim tüm imanımla?