En hüzünlü zamanlarda geldim sana, En mahrem sırlarımı paylaştım seninle, Kimi zaman yanıbaşında döktüm yaşlarımı, Sevdalarımı toprağına gömdüm kimi zaman, Aşkı paylaştım seninle portakal ağacı, Çocukluk aşkımı yaşadığım an.
’Shan Carter
Karanlık çıkmazlara doğru attım kendimi, Senden uzaklara biçare nefes almak için En esrarengiz yönünle gelmeni bekledim. Olur da fark edersin diye sendeki beni Ben hala karanlığın en dibindeyim, Seni bekliyorum fakat ; Çabuk gel! Meşalemi söndürüyorum..
Serdal Topal
Neler demek istemezdim ki sevdiğim uğruna. Yalnızlığı mesken edinmişiın şu viran kalbime. Yalnız kalmak istemezdim şu diyarda. Kalbimle şiir olup yazamıyorum..
Ece Acar
Bilinmez zamanın bilinmez kimliğinde ki sen. Haylaz zamanlar da kimliksiz dolaşırken yakalandım sana. Anlamalıydın kaçışım ondandır. Bana yazılmamış kim bilir kaçıncı kimliğe bürünmüş şiirler Geceden kalma sarhoşa benzetir mi sandın beni. Benim için dökülseydi gönül fermanı gibi serilseydi ayaklarıma anlamaz mıydım? Akıp gitmez miydim su gibi çağırdığın yüreğine. Ben artık büyüdüm diye beni sana anlatmıştım hatırladın mı? Şimdi aynı şiirlerle başka gül bahçelerinde bülbül ol şakı BÜLBÜL
Ağla deme bana. Gönül sırçam çok ince. Dayanılmaz sancılar içinde kalır da dökülürüm pul pul. Yeminim var ağlamam gidenin arkasından. Akmaz gözyaşlarım. Yitik zamanların yitirilmiş sevgisinine. İçime sorma sakın toz duman savaş alanı duygular. Yaralı, kanamalı hasta. Gönül süzgecinden geçmemiş damıtılmamış duyguların esiri. Şimdi. Şimdi yağmurlar beni esir aldı duygularım tutsak. Yer ıslak, ot ıslak, otlak ıslak. Denizi olmayan yerde martı hasretinde. Gönül kervanı kırılmak üzere. Şimal yıldızları doğuyor erkenden, geceler uzun karanlık.. Sabah olsa yola çıksam diyorum. Kervan kıran yıldızları doğuyor erkenden saatimi bilemiyorum. Yolum şaşkın aklım şaşkın. Geçmiş; Geçmişte kalmıyor engerek yılanı gibi kıvrılmış yüreğimi zehirlemekte yavaştan.
Hatice Selin
Yılların yorgunluğu var dallarımda Sensizliğin, susuzluğun hasreti Ben mutlu olamasam da İnsanları mutlu etmek ne güzeldi
’Shan Carter
Yağmur yağdı, kucakladım seni Bütün zorluklara karşı kanat gerdim sana, Sen ıslanma diye ben vardım yanında. Seni bağrıma bastım kokladım, Unuttum acıyı, kederi, zamanı, kendimi Fakat aniden bitince yağmur; Ardından esti hüzün meltemi
Hatice Selin
Hasret yağmuruydu dallarımı ıslatan Sen diye yanan yüreğimi soğutmaya çalışan Yine sendin ey yar fırtına olup dallarımı kıran Yapraklarımı yerlere savuran.
Serdal Topal
Yürümek ne güzel olurdu şiirler diyarında. Yalnızlığın verdiği acıyı paylaşırdın gönlün ruhunca. Ne portakal ağaçlarında en meyveleri olurdun. Kalbini açtıkça dökülüverirdi yapraklar. En güzel şiirleri yazardım yalnızlığın açısına.
Ece Acar
Sana. Bana tekrar gelişine öykü yazmak istedim. Nedendir bilinmez. Ya da önsezi, şiirin sonunu başından yazdım. Yeni filizlenmeye başlayan bir aşkın sonunu görerek Sen gideceksin sevgili diye başladım öyküye. Neden acaba? Sevmek varken bitiş noktasını koymuştum en başa. Bana güven derken. Güven alınmaz verilir diyemedim sevgili.
Serdal Topal
Keşke bir portakal ağacı olsaydım en güzel şiir bahçelerinde. Yapraklarından tutunup yürümek isterdim. En güzel şiir meyvelerinin yalnızlığıma katardım. Keşke şiir bahçesinde bir portakal ağacı olabilsem.
’Shan Carter
Sendin yar hüzünlü akşamlarda yanımda olan Yine sendin dertlerini paylaşan, Sılaydın sen bana gecelerden miras kalan Bir parça umuttun olsa da yalan Ve ilk aşkımdın sen benim, Özlemleri can evinden yakan.
Serdal Topal
Şiir bahçelerin meyvelerimi toplamak isterim. Kalbimin dilini yazmak isterim. Yalnızlığımın derdine çare bulurdum. Yazdıkça dokunuverirdim. Kendi kendimi buluverirdim. Ben yalnız yalnızlığımı sevdim.
Hatice Selin
İlk aşkımsın son olacaksın Ruhumun kalbimin derinliklerinde kalacaksın Umutsuzluğum değil umudum olacaksın Yasakta olsan tuzakta olsan vazgeçilmezim tek aşkım kalacaksın Ben portakal ağacı sen köklerimle sardığım toprağım olacaksın.
NOT: Bu şiir, gönül birliğinin ürünüdür. /bakievkarali
yazar sayfamda kelimelerle oynayan, kelimeleri ilk kez parmaklarının ucunda saklayan ve ilk kez kaleme alan değerli sayfama destek veren şiir dostları; Hakan Gökoğlan, Ece Acar, Serdal Topal, Hatice Selin’in iç sesinin yansıması olarak bir bütünlük sağlamak ve şiiri sevdirmek, içindeki şairi keşfetmek adına birlikte yazılmıştır. Ailem olarak gördüğüm bu sitedeki gönüldostlarımızında desteklerini esirgemeyeceğini ümit ederek, diğer çalışmalarda bize katılacaklarını umut ediyorum şiir adına... Hepinizi çok seviyorum.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
PORTAKAL AĞACI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
PORTAKAL AĞACI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kutluyorum sizi Bakican bey..Öğlesine doğaçlama yazılmış yazıları ses ve yorumunuzla ayrı bir değer katıp renk verdiğiniz için sonsuz teşekkürler ederim..