hadi kal-u beladan izler taşıyan suskunluğumu dağıt nedensiz sessizliğimi yırt kağıt kağıt sana dairlerim olumsuzu hiç konuşmasın sana yönelmem anbe an olsun diye
hadi beni istediğin/dilediğin (a)dam yap yüreğime inip tüm servetimi kap bırakma başkaları şiirselliğimi tatsın izin verme masumluğumu öpsün yabancı dudaklar
hadi benimle yeni günler nakışla ilmek ilmek doku kendine hayata neşeyle bakan taraflarımı bende karar kıl bende mardini yak bakışlarında eriyen gözlerimle dünyaya bak
hadi güzelliğine yakışan tavırlarla büyüle ruhumu ki ayıkken ki uykudayken yirmi beş saatim seninle geçsin ve işaret parmağım sadece seni seçsin ilklerine
.................................... Mehmet Selim ÇİÇEK 4 Haziran 2011,,,16.31 Mardin
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Hadi Suskularımı Konuşkan İmge Kıl şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Hadi Suskularımı Konuşkan İmge Kıl şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Değerli şairim,şiirde imge zenginliği,kendinize has tarzınız ve kompozisyon bütünlüğü ile yazdığınız şiirlerinize hayran kaldım.Kaleminiz susmasın efendim...saygı ile...
hadi güzelliğine yakışan tavırlarla büyüle ruhumu ki ayıkken ki uykudayken yirmi beş saatim seninle geçsin ve işaret parmağım sadece seni seçsin ilklerine....harikasınız.....:)
Ferda,ca tarafından 6/5/2011 12:08:22 PM zamanında düzenlenmiştir.
Sebepsiz sevmektir aşk,nedeni olmadan bağlanmak birine. Gözlerine baktığında erimektir içten içe, Ellerini tuttuğunda titremektir tüm benliğinle. Hatta sarıLamamktır utançtan ,Çünkü utanmaktır sevmek aslında, Sevmek nedir aslen? Ölmek mi uğruna?Yaşamak mı onunla? Sevmek mi ömür boyunca? yoksa ayrılmak mı gerekince? Nedir insanı başkasına bağlayan? Güzelliğimi?bilmez kimse bu soruların cevabını.. Kimi sever güzelini,Kimi sever özelini...
Dolu dolu yaşa hayatı.. dilini keşkeler sarmasın.. hayatta öyle dostlar edin ki gündüz güneşe, gece ay'a ihtiyacın olmasın !...alıntı...
Yürekten kutladım usta kalemin güzel dizelerini saygımla tebriklerimle
tek dostum meselcim...