dudak bükmemin sebebi acın içte kalmasıdır sen duman olmuş gönlümün ruhu yakan sultanısın bakıver yürek demine ham kalış ölüm yasıdır son kez gönle bir açıver bitmez bir aşkın canısın akıver sen can seline geç kalış hicran pasıdır
giz de çağlar edep seli zor öğütür ihaneti sen ki ızdırap melhemi nasıl bulur kör dermanı akıver gönlün içine geç varış yıkar saadeti bir kez konarsan bahtıma çıkartır aşkım fermanı tutuver sen gülüm eli çoğalsın sevgi adeti
ham meyva daldan olamaz mecnun yarsız da kalamaz neyleyim şu bahtsız gönlü bu dünya da vardır ölüm ruhsuz vefa hiç olamaz sevgi istemsiz duramaz son kez çıksan ya yoluma sonra kalmaz bile külüm sarmazsan istemle gönlü inan can bile aranmaz...
(04.06.2011)AZAP...
DOST GÖNÜLLERİ:
"dudağını bükme dost acın kalmasın hiçten dimağına çekme post açın dalmasın hiçten
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
...CAN BİLE ARANMAZ! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
...CAN BİLE ARANMAZ! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ham meyvanın olgunlaşma vakti vardır o olgunluğa erişmesi içinde emek vardır yüreğinize sağlık anlamlı güzel düşündüren şiiri yazan usta yüreği tebrik ederim.saygılarımla
ham meyva daldan olamaz mecnun yarsız da kalamaz neyleyim bu bahtsız gönlü bu dünya da vardır ölüm ruhsuz vefa hiç olamaz sevgi istemsiz duramaz son kez çıksan ya yoluma sonra kalmaz bile külüm sarmazsan istemle gönlü inan can bile aranmaz...
Üsta kaleme yakışan harika şiiridi yüreğine sağlık ustam Tebrikler her dem selam sevgi dua ile..
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ ÇOK NEFİSTİ HEM ANLATIM HEM DE ANLAM BAKIMINDAN. ham meyva daldan olamaz mecnun yarsız da kalamaz neyleyim bu bahtsız gönlü bu dünya da vardır ölüm ruhsuz vefa hiç olamaz sevgi istemsiz duramaz son kez çıksan ya yoluma sonra kalmaz bile külüm sarmazsan istemle gönlü inan can bile aranmaz...
ham meyva daldan olamaz mecnun yarsız da kalamaz neyleyim bu bahtsız gönlü bu dünya da vardır ölüm ruhsuz vefa hiç olamaz sevgi istemsiz duramaz son kez çıksan ya yoluma sonra kalmaz bile külüm sarmazsan istemle gönlü inan can bile aranmaz...
çok güzel yrek taşmış özlem su gibi akmış güel yürek ve kaleini kutlarım hocam... selam ve saygılar...
Her şeyin bir zamanı vardır şair ... Olgunlaşmak bazen nasip bile olmaz nasipte yok ise... Yaşam, kendini bilenler için bir tekamül, bir eksiklerinden arınma fırsatıdır elbette ... Ama, hep söylerim, Göz görür, yürek duyar olmayı da bu günün şartlarında insanlar için lüks hale getiren okumayan, düşünmeyen, araştırmayan insan yapısıyla da bu işler çok zor çok ... Güzeldi şiiriniz. Saygılar.
mertyigitcan tarafından 6/4/2011 3:03:32 AM zamanında düzenlenmiştir.
Plan proğram yol tarzı ne bilsin.
Sanat gaye fayda ilimledir bil.
Bunca tasarımı görmez değilsin.
Bak sana hakikat bağırıp durur.
Kulak ver de dinle gözlerini aç,
Hakikat güneşi gözüne vurur.
Kalbin ruhun aklın gerçeklere aç.
Bayram Ali Bülbül (Bayram Ali Bülbül)
Anlamlı ve güzel dizelerdi şiirinizi kutlarım.Yunus diyarından selamlar.