(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Serçe / Martı şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Serçe / Martı şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
çok teşekkür ederim... acemi cümlelerimi yorumlamaya değer bulmanız çok mutlu etti ben de bürokrasi arasından şiire kaçmaya çalışan bir Ankaralı olarak selamlarımı gönderiyorum :)
hazır yazılmışını yorumlamak kolay hele de sizin gibi özel yüreklerden ısıtılıp gelmiş dizeleri.. ama burada olmayı da sevdim şimdiden.. yanımda olduğunuz için tekrar tekrar teşekkürlerim ve sevgimle
Lütfen devam et, en güzel kaçıştır şiire kaçış. Yorumlarının güzelliğini biliyorum, mutlaka çok güzel şiirler yazacaksın. Boş beğeniler değil bunlar inan.:) DEVAM DERİM...
Çoook Teşekkürler Nebiha siz cesaretlendirmeseydiniz ne yapardım ben kendi küçük dünyamda... seni ve Ebru yu karşıma çıkaran Rabbime ne kadar şükür etsem azdır...
çok teşekkür ederim... acemi cümlelerimi yorumlamaya değer bulmanız çok mutlu etti ben de bürokrasi arasından şiire kaçmaya çalışan bir Ankaralı olarak selamlarımı gönderiyorum :)
Bitti ... serçenin engin denizlerin üzerinde uçmaya gücü yoktu martının da yavaşlamaya...serçe martının özgürlüğünü elinden almaya kıyamayacak kadar çok sevmişti... Bitti
Yorumunuz hem onur hem de cesaret verdi çok çok teşekkürler ediyorum..