Sen mi bana kırıldın, ben mi sana Kırılmak dediysem Herkesin bildiği dilden değil ama; Dayanılmazlığına arzunun Odağında gözlerinin Güneşin kırılmasıydı bu Çekik gözlü, minyon yüzlü güzel Gözün gözle vurulmasıydı bu…
Yaz ortası; Simena antik kenti Kıyıda bir balıkçı lokantası Öğle vakti; günün en sıcak saati Sıcaktan değil; çaresizlik/tendi Bir bakışta baygın düştü gözlerin Nereye gittimse takip ettin beni…
Tanrım; olur da bu kadar mı olur? Ne ise sofradaki balığın akibeti O oldu ikimizin mağfireti, Ağsız, oltasız kaktın sofradan Balığı bıraktın, dudaklarımı yedin; Volkan ağzına denizin akması bu Aşkın yüreği bir bakışla eritip, Ateşin su yüzüne çıkması bu…
Bir açılıp, kapandı ya ağız ve dil Gayrı açık gitmez gözlerin, Zaman ana sığar; an zamana değil! Böyle zamanlar var; dayanılmaz aşka Desek bizi kim anlar ikimizden başka; Hırçın eser aşk rüzgârı Simena’da Aşk deyince; o bakış her mânâda…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ZAMANIN MAHREM ODALARI-10 şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ZAMANIN MAHREM ODALARI-10 şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
bu sayfa hep şiir
tebriklerim hayata kattığınız sevgi yürekli eşsiz güzelliklere iyi ki varsınız değerli hocam.:)
sevgim saygım selamlarımla..