Türk Hava Kurumunun reklam videosunu izledim.Paraşütle Türkiye yi geziyorlardı. Bir gün öncesi de asker uğurladık İzmir garajından.İkisi bir araya gelince sen gelde şiir yazma...
gezersen böyle gezeceksin ülkeni al-beyaz renkli bayrağın salınışına baka baka karların üzerinden uça uça, ayırt etmeksizin il il mola vermeden hatta kâh dağlardan kâh denizlerden geçe geçe selam vere vere rüzgarını tuta tuta gezeceksin Ülkeyi tarihini içe içe bağımsızlığın nasıl kazanıldığını hissedeceksin ve bağımlılığın kat kat artacak; kollarını açmış, sarıldığın bu topraklar TÜRK’ün benim ülkem TÜRKİYEM bölünmek mi, böldürmek mi? ASLA ASLA...
daha dün, İzmir garajından uğurladık davul-zurna ile yiğitlerimizi. eli kınalı omzunda bayrağı öyle çok sevdik ki uğurlarken kucaktan kucağa havalara fırlattık en büyük asker bizim asker...dedik. garajdan çıkmadan yolunu kestik otobüsün hepbir ağızdan İstiklal Marşımızı okurken selam durdu askerlerimiz biz böyle bir milletiz herbirimiz, komutan herbirimiz er Vatanını bekleyen söyleyin ALLAH AŞKINA hangi millet gönderir yavrusunu güle-oynaya askere TÜRK’se TÜRK’se eğer hangi asker siper etmez göğsünü bir karış toprağa bölünmek mi böldürmek mi ASLA, ASLA...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
TÜRK VE TÜRKİYE şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
TÜRK VE TÜRKİYE şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Vatan sevgisiyle dolu bir yüreğin satırlara dökülen memleket sevdasını okudum.Temenni ve dileklerine yürekden katılıyorum dostun kutlarım.Seyretmek isterdim o görselliği ama görmüş gibi yaşattı dost kalemi
söyleyin ALLAH AŞKINA hangi millet gönderir yavrusunu güle-oynaya askere TÜRK’se TÜRK’se eğer hangi asker siper etmez göğsünü bir karış toprağa bölünmek mi böldürmek mi ASLA, ASLA...
Duygular galeyana gelmiş, Türk Askeriyle, vatanıyla, milletiyle hep gurur duymuştur ve ilelebet de duyacaktır. Çok içten bir şiir kutluyorum canım.
Vatanını bekleyen söyleyin ALLAH AŞKINA hangi millet gönderir yavrusunu güle-oynaya askere TÜRK’se TÜRK’se eğer hangi asker siper etmez göğsünü bir karış toprağa bölünmek mi böldürmek mi ASLA, ASLA... kutlarım arkadaşımın dolu,dolu yazan kalemini sevgiler güzel yüreğine can...
evet canım kim bölbilir ki bu vatanı iman dolu yürekler varken bende gördüm aydın garajında bölük bölük olmuştu kaç asker gidiyor du doldu gözlerim kuş misali yüreğim güle güle gidin gelin dedim çok güzel anlatım dı kutlarım seni saygılar bıraktım sayfana gönüller dolusu