Farkında mısın… Kaç gündür beni ne arıyor Ne de soruyorsun Sabahları günaydın mesajları Geceleri iyi geceler mesajın vardı Şimdi ise gün içinde de olsa Nasılsın mesajın bile yok!
Her müsait zamanında İki dakika da olsa arardın Her üstünü değiştirirken Her bulaşıkları yıkayışında Ya da sonrasında aradın. Şimdi ise sadece çaldırıyorsun…
Bana günü gününe her şeyi Her durumu anlatırdın. Şimdi ise ya saatler Ya da günler geçiyor Öyle duyuyorum Neden hep beni üzüyorsun…
Sensiz geçen her anıma Hançer vurulduğu gibi Bir de sen yara açıyorsun Neden hep karamsar davranıp Yarama tuz basıyorsun… Günaydın, nasılsın, iyi geceler, Deyişini özledim bir tanem En çokta seni, en çokta seni Seni özledim MELEĞİM…
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
FARKINDA MISIN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
FARKINDA MISIN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Her iliskide yaşanan inişler çıkışlar bazen sebepsiz de olur yalnız kalmak ile ilgili ihtiyaclar.Sevgi var ise belli edilmelidir sadece yeterlidir asmak icin her zorluğu ve yenilgileri yürekte.
Günaydın, nasılsın, iyi geceler, Deyişini özledim birtanem En çokta seni, en çokta seni Seni özledim MELEĞİM.
Özlemek de güzelldir özlenen varsa ,özlemlerinizin son bulması dileklerimle tebrik ediyorum duygularınıza yüreğinize kaleminize sağlık değerli dost yürek başarılarınız daim olsun saygımla.
Aşk yüreği acıtsa , darmadağın etse , özlem yüreğinizde fırtınalar estirse de sevmek vazgeçilmez inci kolyesi gönlün.
Dilerim cânân bir "alo" der de dağıtıverir karayellerinizi, sisli bulutlarınızı bir anda...
Ve Hüznün terennümleri yarin bülbül sesiyle neşeli sultân-ı yegâh makamında çalıp duran bestelere dönüşür dilerim.
Herşeye rağmen , sevgililerin vefasızlıklarına inat yine de yeniden sevmelsini bilmeli yürek
Ve böylesi sevmeyi bilen güçlü yüreğe gönül dolusu alkış gerek
diyorum sevgi adına...
Kutlarım
Sevim
Sevim Karadeniz tarafından 8/24/2012 5:51:07 AM zamanında düzenlenmiştir.