(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
LEYLA DÖNECEK şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
LEYLA DÖNECEK şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
hadi iyi Leyla'lanmalar da aman yengem okumasın..o zaman görürsün Leylâ'yı da Hülya'yı da..ona göre haaa..kutlarım değerli dostum...sevgi ve selamlar...saygımla...
beklemelerde kalan yüreğin işi zordur güzel kardeşim..Bir şarkı tutturursun dilinde bekleme sonbaharı bir acı rüzgar eser diye..Tez vakitte gelir umarım..
kısacıktı ama düşündürdü durdu dönsünde şiirller mi bitsin yoksa olduğu yerde kalıp yeni şiirlere mi konu olsun...çok güzeldi şiiriniz...saygı ve sevgiyle kalın...
Dönüşler olmasaydı gidişler olmazdı. Fakat Her gidişten sonrada dönüşler de olsaydı şairler güzel şiirler yazamazdı. Leyla dönecek Lakin Mecnun ölecek Kısaydı güzeldi tebrikler
muhammed mehmet tarafından 11/11/2006 2:39:20 PM zamanında düzenlenmiştir.
Semiramis varken leyla dönmez galiba,genelde bir kıskanma olayı söz konusu olur ya hani.. ama yine de umudunu yitirme sevgili dostum..yüreğine sağlık sevgiyle ve sevdiklerinle kal her zaman sevgilerimle..
saygılarımla sami abi.