Bir sevdadır dolaşır gönül sahillerimde Bir beste bir notadır isminin her yazılışı şiirimde Bir bayram düğün yeridir varlığınla yaşadığım şehrimde Bir duadır canımın içi diye mırıldanan ismin dudaklarımda
Canımın içi sevdaaşk mutluluk hepsinde varsın sen Seven sevilen aşkına tapan sevgiyi kutsal sayan ben Bir insanın yüreğine sevdasına şehrine güzellik katan sen Bir duadır canımın içi diye mırıldanan ismin dudaklarımda...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
_____DUDAKLARIMDA_____ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
_____DUDAKLARIMDA_____ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
ÜSTADIM; GERÇEK SEVGİLER HİÇ BİR ZAMAN DUDAKLARDAN EKSİK OLMAZ, EKSİK OLMASI MÜMKÜN DE DEĞİL ZATEN. Canımın içi sevda aşk mutluluk hepsinde varsın sen Seven sevilen aşkına tapan sevgiyi kutsal sayan ben Bir insanın yüreğine sevdasına şehrine güzellik katan sen Bir duadır canımın içi diye mırıldanan ismin dudaklarımda SAYGILARIMLA...
sevgi dolu sayfanızdan yine çok güzel dizeler biraz hasret olsada bekleyenin sevgisi sevginize eş tebrik ediyorum yüreğinize kaleminize sağlık saygımla.
Sevdanla dolup taşan bu yürek senin, Varlığınla anlam kazanan bu hayat senin, Gönlümde ki en baki , en özel yer senin, Dudaklarımdan dökülen her sevda kelamı senin.... Ne mutlu ki bu en yüce duygu da benim.....SERGÜL...
Sen bir çiçek değilsin ki ; sonbahar geldiğinde dal dal kuruyacaksın sen bir gün değilsin ki ; gece olunca karanlığa karışacaksın sen bir şiir değilsin ki ; son satırında sonra noktayla sonlanasın sen nesin biliyor musun? Yasadıkça seninle devam edip seninle biten içimdeki nefessin sen.. Ve biliyorsun ki ben nefessiz yaşayamam.
kutlarım kadim dostum güzel bir paylaşımdı..tebrikler,,,,,,,
Canımın içi sevda aşk mutluluk hepsinde varsın sen Seven sevilen aşkına tapan sevgiyi kutsal sayan ben Bir insanın yüreğine sevdasına şehrine güzellik katan sen Bir duadır canımın içi diye mırıldanan ismin dudaklarımda... ... bir sevdadır aşk yüreklerde güzel anlatımdı şiirde tebrıklerımle
Yalnızlığında depreşen yaralarımı görme diye kalemi kırdım, ismini anan dudaklarıma ... Kirpiklerimden akan her gözyaşına bir dua ekledim canım. ... Kalbim mırıldanıyor,kalp damarlarım inliyor. ..... Uykuların en tatlısı senin için olsun canımın içi… .... Yorgun yüreğimin dudaklarında senin adını yakmaktayım diyen hoş anlam ummanlığında bir esintiydi yazıtınız tebrik ederim sevgili şâir.Sevgiyle kalın hoş kalasınz.