Sevgi çiçekleri renga reng açarmış Gül bahçesinde bülbül ötüyormuş Gül bülbülü bülbül gülü çok sevmiş Gülün aşkından bülbül şiirler yazarmış Bülbül güle şarkılar türküler söylermiş Gül daha çok bülbülü düşünür olurmuş
Bülbül en güzel şarkılarını güle okurmuş Gülde en güzel şiirleri bülbülden dinlermiş Bülbül en güzel günaydını sesiyle güle söylermiş Bülbül tüm dikenlere rağmen aşkını anlatmış
Sevdan ile günden güne yaşıyan bülbülüm Sen açan gül ben öten bülbül ayırmasın bizi ölüm Sen söyle daha nasıl seni seveyim ey narin gülüm Senin güzeliğinde ölmek bile güzel be nadide gülüm Her zaman güzel güzel açan gül seni çok seviyor bülbül
Bülbül sev dedi gül sevmedi güle güle git dedi Bir türlü bülbüle gül yar olmadı gitti Her zaman acıtsanda yüreğini gülün dikeni Acıtıp kanatsada gülün gölgesinde beklesede Aşkı için her zaman ölecek kadar fedakar olan bülbülmüş...
Bülbül sev dedi gül sevmedi güle güle git dedi Bir türlü bülbüle gül yar olmadı gitti...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜL İLE BÜLBÜL şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜL İLE BÜLBÜL şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Merhaba Mehmet Emin Bey merhaba efendim yüreğin dert görmesin kutlarım bu güzel ve anlamlı çalışmanızı, güzel bir şirdi tebrikler... Heval tu herhebi , te re serefirazi 3u roşên xweş û baş..... Saygılarımla
Yıllar yılı aşkını arayan bir bülbülüm, Artık senle doldu bak gecelerim, gündüzüm. Gülü sevmek için yaratılmış yüreğim, Bir otu nasıl sever, söylesene ey gülüm!
her zamanki güzellikte kadim dostum ayakta alkışlıyorum...kaleminiz daim olsun.....çok güzel çok hoş bir paylaşımdı..tebrikler.
Bülbül en güzel şarkılarını güle okurmuş Gülde en güzel şiirleri bülbülden dinlermiş Bülbül en güzel günaydını sesiyle güle söylermiş Bülbül tüm dikenlere rağmen aşkını anlatmış
Hüzünlüde olsa güzeldi dizeler kutlarım dost.........
Bülbül en güzel şarkılarını güle okurmuş Gülde en güzel şiirleri bülbülden dinlermiş Bülbül en güzel günaydını sesiyle güle söylermiş Bülbül tüm dikenlere rağmen aşkını anlatmış
Gül ile bülbüll ne güzel anlatmışsınız dizelerde degerli dost Yürek sesinizi kutluyorumm..Saygılarımla
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ ÇOK NEFİSTİ. Sevdan ile günden güne yaşıyan bülbülüm Sen açan gül ben öten bülbül ayırmasın bizi ölüm Sen söyle daha nasıl seni seveyim ey narin gülüm Senin güzeliğinde ölmek bile güzel be nadide gülüm Her zaman güzel güzel açan gül seni çok seviyor bülbül SAYGILARIMLA...
Bülbül sev dedi gül sevmedi güle güle git dedi Bir türlü bülbüle gül yar olmadı gitti Her zaman acıtsanda yüreğini gülün dikeni Acıtıp kanatsada gülün gölgesinde beklesede Aşkı için her zaman ölecek kadar fedakar olan bülbülmüş...
Birtek bülbülün fedakarlığı kar etmek.Fedakarlık karşılıklı olursa güzeldir. Aşk ve sevgi üzerine çok güzel mesajlar veriyordu şiiriniz. Beğeniyle okudum.Güçlü kaleminizi kutluyorum.Selamlar.
güller nazlı olur Bülbüller çileli .Çok anlamlı çok içten bir şiirdi. Tebriklerimle arkadaşım.
Bülbül sev dedi gül sevmedi güle güle git dedi Bir türlü bülbüle gül yar olmadı gitti Her zaman acıtsanda yüreğini gülün dikeni Acıtıp kanatsada gülün gölgesinde beklesede Aşkı için her zaman ölecek kadar fedakar olan bülbülmüş...
Saygılarımla