Oku diye başlayan din, Adaleti sağlayan din, Kardeşliğe bağlayan din, Ey! Şaşıran cahil beşer İslam fen’e ters mi düşer?
Yaratanın emriyledir, Kuran’ımın ilmiyledir Erdem, feyiz haliyledir Ey! Şaşıran cahil beşer İslam fen’e ters mi düşer?
İbni Sina, Farabiler, Cabir’lerle Biruniler Mana ehli deruniler Ey! Şaşıran cahil beşer İslam fen’e ters mi düşer
Baştanbaşa hep öğütler, Kuran’daki tüm ayetler İnsanlığa çalışın der, Ey! Şaşıran cahil beşer İslam fen’e ters mi düşer?
H.İbrahim SAKARYA
Cehaleti boğan İslam Anasından doğan islam Hâk emriyle yağan islam Ey! Şaşıran cahil beşer İslam fen’e ters mi düşer?.........Aşık Lüzumsuz
Yeryüzünde nabatatdır, Canlı cansız mahlukattır, Sevgiliye serenattır, Ey! Şaşıran cahil beşer İslam fen’e ters mi düşer.? _______mziya
Allah daha ilk ayetle oku der Alemi okunası kitap eder Hak evreni bir hesapla halk eder Bu din akıl ve gönle hitap eder İslam fenne tersdir diyen halt eder.____zaravi
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İSLAM ve FEN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İSLAM ve FEN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Allah daha ilk ayetle oku der Alemi okunası kitap eder Hak evreni bir hesapla halk eder Bu din akıl ve gönle hitap eder İslam fenne tersdir diyen halt eder. . YÜREĞİNİZE SAĞLIK ÇOK GÜZELDİ.TEBRİKLER...
Yaratanın emriyledir, Kuran’ımın ilmiyledir Erdem, feyiz haliyledir Ey! Şaşıran cahil beşer İslam fen’e ters mi düşer?
Dinlerin içinde ilime yer veren en güzeli islamiyettir. Kuran-Kerimi ders kitabı gibi okuyup öğrenmeye çalıştım. O gündenberi dünya ve ahiret görüşüm değişti.Keşke her müslüman, Allahın bizler için gönderdiği bu kutsal kitabın ne demek istediğini bilseydi. Bu dünya cennet olurdu. Şiirinizi beğeniyle haz duyarak okudum efendim.Allah razı olsun.Işık tutucu dizelerdi. Selam saygılarımı gönderiyorum hocama.
Teşekkürler Perilerin Gülü, Kitabımızı bin kere arapçasından hatmedenler keşke on kere de mealini okusalardı kendilerine yüce Rabbimizin neler dediğini biraz olsun anlayabilirlerdi. Ne mutlu sizler gibi feyz alanlara.