(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Tek Dileğimsin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Tek Dileğimsin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Baharım ol kışlarıma, Güneş doğsun kırlarıma, Sar beni rüzgârınla, Hüzün değmesin bayırlarıma…
Soluk aldığım nefesimsin, Deniz aşırı seferimsin, Bitmeyen özlemim hasretimsin, Allah”tan tek dileğimsin…
Sevgiyi hasrete döndüren dizeler saf temiz ve berrak duyguların dile gelişi evet güzel bir sevgi şiiri şairemizi ve şiirini kutluyorum.Yunus diyarından selamlar.
Sevgili Kardeşim, değerli edebiyatdefteri.com şairi Sayın: Safure Kalafat, Muhteşem bir sayfa dizaynında, muhteşem bir şiir okudum. Gönülden kopup gelen sevgi ve özlem damlaları ile yazılmış içli bir dilek şiiri... Dilek ve temennilerinizin gerçekleşmesi dileklerimi sayfanıza bırakıyorum. Beğenerek ve saygı duyarak okuduğum bu şiirinize Tekirdağ'dan tam puan geliyor.
Tebrik ediyor; başarınızın daim, kaleminiz her dem kudretli olması ve ilham perinizin başınızdan eksik olmaması dileklerimi sayfanıza bırakıyorum.
Sevgi ve saygılarımla. Yorum + Favori + Tam puan.
Her şey sizin ve sevdiklerinizin gönlüne göre olsun efendim.