(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
KISA MİNARELER şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
KISA MİNARELER şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Kısa ve öz ... Güzel di ... Kimden medet vardır ki gidenlere yüce Allah dan başka? ... Minareler uzun kalsa ne çıkar dı ki, gökdelenlerden ? Niyetler kısa kalmasın yeter ki hayırlar için ... Medet, kendi elinle verdiğinde'dir dost ... Minarelerin uzunluğu matematiksel bir anlam taşır taşısa taşısa ... Ama, hayırların büyüklüğü, her halde o gökdelenler ile mukayese dahi edilemez değerlerde dir gidene ... Selam, sevgi ve saygılarla ...
Evet değerli dost... Kasdedilen , bu dünya için yapılanlar olduğunda, aklımıza camiler değil, yaptığımız hayır ve hasenatların büyüklüğü gelmeli...Yer yüzünde her mekan , kulun Allah ına yakarma mekanı, her mekan kulun camisi' dir... Biçimsel mimari özellikleri neyi değiştirebilir ki? Büyüklük camilerde değil, hayırlarda dır sevgili güzel dost ... Yüreğinize çokça saygılarımı ve dost selamlarımı gönderiyorum ...
Teşekkür ederim dost. Elbette minarelerden kasıt, öbür dünya için yapılanlar. Ahlak ve maneviyat için yapılanlar. Gökdelenler ise bu dünya için yapılanlar. Sizn de dediğiniz gibi kul için öbür tarafta kazandığından başka bir şey yok. Selam ve sevgiler...
Toptan ezan ve hudbe okutturarak, minâreyi; göstermeden çalıyorlar!... dikkatinize,Saygı ile sunarım:
http://www.edebiyatdefteri.com/yazioku.asp?id=15036