(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Kükremesinden Kork şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Kükremesinden Kork şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
toplum aldırmadan sessiz koyun sürüsü değil arada dinle sesine eğil nerden geldiğin bilemezsin kükremesinden kork çok güzeldi sevgili Efe ,kutlarım dost..Sevgiyle...
ÜSTADIM; DİZELERİNİZ YİNE ÇOK HOŞTU. ANLAYANLAR BİR DE ANLAYABİLSE... dünya daldırmadan beterin beterini düşle doğayı terk ettiğimizde yerin altında sarsılarak kükremesinden kork & toplum aldırmadan sessiz koyun sürüsü değil arada dinle sesine eğil nerden geldiğin bilemezsin kükremesinden kork SAYGILARIMLA...
''Suyun durgun akanından , adamın yere bakanından kork'' demişler... Bunlar yere bakıyor.... Birde yavuz atın çiftesi berk plur demişler.. O çifteyi böğürlerine yerlerse o halkın isyanından anlarlar... Çocuklarımıza şifreli sınavı layık görenler, layığını mutlaka bulurlar... Harikasın şairim muazzam bir şiir...
sele çıldırmadan
buluta dağa ormana
eziyetimiz yetmedi mi
taşkın coşkun akarak
kükremesinden kork
toplum aldırmadan
sessiz koyun sürüsü değil
arada dinle sesine eğil
nerden geldiğin bilemezsin
kükremesinden kork
110511ankara
Yüreğinize sağlık,mükemmel bir şiir okudum,selam ve dua ile..