Karaya vurmuş, Yüreğimin kumsalında ıslanan duygularım Deniz kabuğunda sakladığım sevdiğimin gözleri Dokunmuyor, Meltem vuran yüzüme Şöyle bir dalsaydım ela gözlerinin en derinine Hesapsızca, kuralsızca...
İlgisizliğini nakşetmiş, Güneşin kavurucu sıcaklığına yâr Kumsalda bir kaç çakıl taşı, Kum tanelerinden medet umar Gören yok ki ıslanan duygularımı
Martı, ey martı Haber et sevdiğimin toz girmemiş kaşlarına Gelirse bir gün, Gelirse kumsala vuran duygularımı görmeye Aşkıyla kuruyan, Bir yıldız alacak avuçlarına Naçar kalacak gözyaşları Ah ettiğim deniz kokusuyla kavrulacak Her gün batımı, Kumsala vuran duygularımla kahrolacak...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
YÜREĞİMİN KUMSALI şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
YÜREĞİMİN KUMSALI şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Yüreğin kumsalını kim nerden bilecek? Kim nasıl dalacak şairenin gönül deryasına?. Kim ne görcek,kim ne bilecek? Kim kimden soracak o gizemli soruları? Şaireyi mutlu kılacak terennümleri, gönül coğrafyasını, Kim nasıl gezecek Duyguların haritasında yer alan fiziki ve metafizik duyguların rengini, ahengini, kalbindeki ritmini. Duymak, hissetmek yetmez, yaşamalı şairenin dilince dilini, gezmeli, görmeli şairenin ilini ve tutmalı onun hissettiği gibi ellerini, alıp götürmeli ötelerin ötesine yorumlar, buldurmalı rengini ve dengini. O sahilden selam olsun.
İlgisizliğini nakşetmiş, Güneşin kavurucu sıcaklığına yâr Kumsalda bir kaç çakıl taşı, Kum tanelerinden medet umar Gören yok ki ıslanan duygularımı
ah canımsın gül danesi şaha kalkmış seslenişleşler bu ne güzeliktir ki okurken mavisine yüzdürür hiç çıkmamacası hüzün yağmuru yağdırsada yaz gül danesi sen bir danesi suya güneşe ve... aşk ... sevgimdesin sevgin sevgime eş bir tanesini öptüm deniz kokulu..
Martı, ey martı Haber et sevdiğimin toz girmemiş kaşlarına Gelirse bir gün, Gelirse kumsala vuran duygularımı görmeye Aşkıyla kuruyan, Bir yıldız alacak avuçlarına Naçar kalacak gözyaşları Ah ettiğim deniz kokusuyla kavrulacak Her gün batımı, Kumsala vuran duygularımla kahrolacak...
canım yine harika dizelerdi kutlarım saygımlasın herdaim sevgimle
Rüzgarın heyecanına kayıtsız kalamaz deniz.Özü çalkalanırken dalgalarını seyrederiz. Gözün gördüğüne tepki vermesin mi gönül! Duygular coşar o an, son dalgada son busenin sesi duyulur sanki kıyıdan... Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Nil hanım. Gönül dolusu selam ve saygılarımla...