Sensiz bir pazar düştü yine payıma, hüzün kokan bahardan Bir çakıl taşı yalnızlığıydım yine, her dalgada yok olan Ağır ağır işledi, akrep ile yelkovan, geçmek bilmedi zaman Bir çift papatyaydı avuntum, kopardığım dallardan!!...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
BİR ÇİFT PAPATYAYDI AVUNTUM...!!! şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
BİR ÇİFT PAPATYAYDI AVUNTUM...!!! şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bir çakıl taşı yalnızlığıydım yine, her dalgada yok olan Ağır ağır işledi, akrep ile yelkovan, geçmek bilmedi zaman ÇOK ÇOK GÜZEL VEDE ANLAMLIYDI... YÜREĞİNİZ VEDE KALEMİNİZ DERT GÖRMESİN..HER ŞEYİN GÖNLÜNÜZCE OLMASI DİLEKLERİMLE KUTLUYORUM EMEĞi
Sensiz bir pazar düştü yine payıma, hüzün kokan bahardan Bir çakıl taşı yalnızlığıydım yine, her dalgada yok olan Ağır ağır işledi, akrep ile yelkovan, geçmek bilmedi zaman Bir çift papatyaydı avuntum, kopardığım dallardan!!... DUYGU DOLU YÜREĞİNİZ İÇİN TEŞEKÜRLER HOCAM ÇOK GÜZEL ....
Bu gün seni yeniden görmek mutlu etti beni.Şu kısacık dört satıra tüm duygularını nasıl güzel akıtmışsın.Hüznün bile güzeldi.Kutlarım arkadaşım.Sevgiler.
Kopan papatyalara nasılda üzüldüler kırmızı gelincikler Şimdi beni bir hüzün sararcak sonrada hazan bekler Çile yağdı üstüme bu nasıl bir bahardır bilemedim sevgili Bin ümütle geldiler,yaşamadan öldüler rengarenk kelebekler............Deyivedim bende gari
Sensiz bir pazar düştü yine payıma, hüzün kokan bahardan Bir çakıl taşı yalnızlığıydım yine, her dalgada yok olan Ağır ağır işledi, akrep ile yelkovan, geçmek bilmedi zaman Bir çift papatyaydı avuntum, kopardığım dallardan!!...
Gülsüm GÜLMEZ
AYRILK, ZALİM AYRILIK! YALNIZLIK, ACIMASIZ YALNIZLIK! VE YAPRAKLARINDAN AŞKIMIZI SORDUĞUMUZ, BEYAZLIĞINDA SAFLIĞI BULDUĞUMUZ KIR ÇİÇEĞİ, GÖNÜL DOSTU PAPATYALAR... HEPSİ BİR ARADA... YÜREKTE ÇOK ŞEYLER OLMUŞ! SAYGILAR...
GÜLMEZ bahtı avutursa papatyalar yaprağı Yalnızlıktan eser kalmaz inan gönül şen olur Zamanda çağlayan su gönülde gülşen olur GÜLSÜM derim gülsün derim şen gönlünün toprağı______hisbey
Sensiz bir pazar düştü yine payıma, hüzün kokan bahardan Bir çakıl taşı yalnızlığıydım yine, her dalgada yok olan Ağır ağır işledi, akrep ile yelkovan, geçmek bilmedi zaman Bir çift papatyaydı avuntum, kopardığım dallardan
canda canım; kısa öz..samimi dizeleri yazan kalemi kutladım saygım ve şiir ilee
Sensiz bir pazar düştü yine payıma, hüzün kokan bahardan Bir çakıl taşı yalnızlığıydım yine, her dalgada yok olan Ağır ağır işledi, akrep ile yelkovan, geçmek bilmedi zaman Bir çift papatyaydı avuntum, kopardığım dallardan!!...
B u güzelliği nasıl kıydın kopardın yapracıklarını? :)) seviyor sevmiyor,olacak olmayacak inş dileğin çıkmıştır sevgili gülsüm hanım.kısa ama çok özlü güzel dizeler.tebrik ediyorum .sevgimle.