(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÜN BATIMI... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÜN BATIMI... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Keşke hep çocuk olunabilse.. Çocuk olarak kalınabilse.. Büyüdük! Kirlettik, kirlenirken... İçimizdeki çocuğu büyütmemeyi becerebilsek kendi dünyamızda bari!...
Ahmet Selçuk İlkan'ın dediği gibi... "çocuktum hep kardan adamlar süslerdi düşlerimi büyüdüm hep kandan adamlar oydular yüreğimi
çocuktum hep ölümsüz aşkları okurdum masallarda büyüdüm ne aşklar satıldı o körkütük masalarda
çocuktum şerefti itibardı bütün kapıları açan anahtar büyüdüm hiçbir güç tanımadım para kadar
çocuktum saçlarından yakalardım ümitleri büyüdüm ezberledim bütün ihanetleri
çocuktum yaşam bir yağmur gibi düşerdi avuçlarıma büyüdüm şimdi hep çocukluğum geliyor aklıma"
Daim olsun yüreğiniz/kaleminiz 'Şair'. Keyifti yüreğinizden kaleminize dökülenleri okumak.
Sen, göklerde bir kuş gibiydin. Uçuyordun semalarda...
Kapılıp bir rüzgâra, düşeceksin belki. Benden çook uzaklara... Tuzaklara...
Oysa; Kumdan kalelerim vardı Kartondan gemilerim... Her anım, "senin için" bir şafak vakti ! Çocuk gibi, yufka yüreğim... Martılar gibi çığlık çığlığa... Çakıyordu şimşeklerim.
Denizler benim ! Limanlar ben ! Gün batımı ! Bir akşam üstü... Güvertede sen ! İskelede ben !.....
Şiiriniz güzeldi, kutlarım şairi Yunus diyarından selamlar.
Sen, göklerde bir kuş gibiydin. Uçuyordun semalarda...
Kapılıp bir rüzgâra, düşeceksin belki. Benden çook uzaklara... Tuzaklara...sitem ve çocuk yüreğin özlemleri aşka yansımış.Günbatımı ile şiire akmış....yüreğinize,kaleminize sağlık efendim.SAYGILAR...
Oysa; Kumdan kalelerim vardı Kartondan gemilerim... Her anım, "senin için" bir şafak vakti ! Çocuk gibi, yufka yüreğim... Martılar gibi çığlık çığlığa... Çakıyordu şimşeklerim.
zafer güzel dizelerini ve sevda dolu yüregini kutlarım.. Saygılar dost..............
Limanlar ben !
Gün batımı !
Bir akşam üstü...
Güvertede sen !
İskelede ben !.....
Etkili dizelerdi....tebrikler gönülden...selamlar esenlikler....