ne anneler günü ne sevgililer günü ne kadınlar günü sevmiyorum hiçbirini adı olmayanların kendi olmayanların yeri dolmayanların yokluklarına yokluk kattıkları için...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ne Günü şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ne Günü şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Bu yüzden mi rüyasızdı şehrimiz. ...... Yanımızdayken değil de yokluğuna uçuyor hep benliğimiz......
Farklısınız, hemen birçok kimsenin düşünmediği düşünceyle yazabiliyorsunuz. Farkınızı hissettiriyorsunuz. Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum.
Bu masa bu yumruğu hakkedeli çok oldu.Merhamet geldiği kapıda merhametsizliği yıkabiliyorsa vardır.Allah sayınızı artırsın. Bu gün kolay kolay moralim bozulmaz artık.Elinize sağlık.Ve yü,reğinize bin selam.
ne anneler günü ne sevgililer günü ne kadınlar günü sevmiyorum hiçbirini adı olmayanların kendi olmayanların yeri dolmayanların yokluklarına yokluk kattıkları için...
HİÇ HATIRLAMAMAKTAN BİR GÜN YADA BİR AN BİLE OLSUN HATIRLAMAKTA BÜYÜK FAYDALAR VARDIR. GÖNÜL İSTERKİ HATIRALARDAN HİÇ GİTMESİN. ŞİİRİNİZ ÖZGÜNDÜ,GÜZELDİ VE MANİDARDI...TEBRİKLER...HŞT
Yanımızdayken değil de yokluğuna uçuyor hep benliğimiz......
Farklısınız, hemen birçok kimsenin düşünmediği düşünceyle yazabiliyorsunuz. Farkınızı hissettiriyorsunuz.
Güzel şiirinizi ve yazan yüreğinizi kutluyorum.