(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
/.../ SOBE /.../ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
/.../ SOBE /.../ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sadece izmirli olmaya bağlayamıyorum bu ahengi Felix gibi, ama her insanın yüreğinden geçebilecek bi duyguyu, saklambaç oyunuyla, sobeyle bize anlattığınız için teşekkürler... Siz yinede elma demeye devam edin derim ben, biraz muzip bi çocuk gibidir o, ne zaman geleceği belli olmaz, sonra "..ama sen elma demedin ki" demesin değil mi...:) Kaleminize sağlık...
Teşekkür ederim güzel yorumunuz için, beğenmiş olmanıza çok sevindim... Elma demeye devam edelim o zaman, belki gelir, gelmezse de günah bizden gitsin, değil mi? :)
1-2 / yokluğun ne ki..? 3-4-5 / kalleş! 6-7 / kara kedi 8-9-10 / ve son..
önüm-arkam, sağım-solum sobe! çık ortaya (aşk)..nazlı bebe kalp gözüyle gördüm güzel yüzünü bu sefer sensin ebe
sensin bensizliğe tutsak sensin hasrete gebe..
* çanağı da, çömleği de patlatmaktan ziyade elma-armut kel Mahmut :)) demekten de çok öte gelmezse gelmesin aşk, ortaya çıkmasın çıkmazsa..boşver! ilişme hiç değerli şaire..
yaş otuzbeş.. hem yolun yarısı eder * şairin dediği gibi hem de plâka hesabı ile İzmir’i işaret eder 35/bknz:İzmir
şair bu,şıpsevdidir bilir,İzmirli kızların ne çok güzel olduğunu ’ istemem koy yan cebime ’ der ve İzmir’e gider
gider gitmesine de görür İzmirli kızların güzel olduğu kadar zeki olduğunu sinsi üstelik ve şeytanın teki olduğunu.. o narin elleriyle tuttukları kadehlerde aşk şarabı yerine zıkkımın kökü olduğunu görür
güzele hasta iken muzlu bir yaşpasta olur bir mumdur,iki mumdur bana bir zıkkım doldur şair bu ne oyundur ha ninna
bir yaşına daha girer 36/bknz:Kars takar sepeti koluna hem yol olur hem de yolcu yollanır istese de istemese de İzmir Marşı’yla şair..Kars’ın yoluna
Siz yinede elma demeye devam edin derim ben, biraz muzip bi çocuk gibidir o, ne zaman geleceği belli olmaz, sonra "..ama sen elma demedin ki" demesin değil mi...:)
Kaleminize sağlık...