(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Ağacın Valsi şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Ağacın Valsi şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İşte bukadar bu kalem bu şiiri yazar enfesss kim ne derse desin bence harika açılımda yürek sesi okurken varla yok arası düşteydim KUTLARIM KALBİ KALBEN
BİR CANLI TÜRÜ AĞAÇLARIN,KIŞTAN KURTULUP,BAHARDA TAÇLANMASINI NE DE GÜZEL,YALINCA SUNMUŞSUN OKURLARA. ÇOK HOŞTU.BAHARI DUYUMSATTIN EMİNE 'CİĞİM. SEVGİLERİMLE.
canım benim, insan beyni her şeyi düşünüyor işte... Penceremin karşısında bir ağaç var, ben bu ağacı seyrederim. Kışın ayazında ağacın dökülen yaprakları güneşi görünce nasıl birer birer geri geliyor, nasıl çiçekleri tomur tomur açıyor insanı hayrete düşürüyor.
Ben buna, ağacın güneşle olan aşkı diyorum. Bir ağaç sıcaklık karşısında böyle alınıp salınıyorsa, insan ne yapar sevdiği karşısında çiçek açmaz mı? Etkili yorumun için teşekkür ederim.
Bahar geldi değil mi:) Günlerimi unutmuşum güneş de doğuyor mu? Bu kış çok uzun oldu. Şimdi; daha şimdi baharı sayfanda yaşadım sevgili Emine ablacığım... Huzur verdi dizelerin yarın ilk iş ağaçlara bakmak olacak işim. Unutmazsam. Sevgim her daim.
Yanar ısıtır güneş
Şimdi bütün çiçeklerin
Dönüşümüdür sevgili
Meyve vakti
Tadı meyve tadında bu güzel şiirin
Tebrikler
Sevgimle:)