(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DEHLİZLERİ HAKETMİŞSİN(MİŞ) şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DEHLİZLERİ HAKETMİŞSİN(MİŞ) şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
dehliz: üzeri kapalı uzun geçit veya koridor.. merak ettim anlamına baktım sayende bir krlime daha haznemize girdi... yorumun gerçekten güzel miş ..yüreğine saglık..
Akıl böyle birşey olsa gerek.Her mısranızı okuduğumda ,çuffff , çufff sessleriyle bir tiren geçiyor beynimden ve her mısra yeni vagonlar ekliyor. Vefa hissine yenik düşen yanlarımıza.Ve hayranlık duymamak ta mümkün değil.Depreme rağmen bir taş daha koymak için duvara çırpınma çabasına insanın.Şiir mi bana bişeyler kattı şiire sinen samimiyetiniz mi bişeyleri kopardı içimden bilemem.Şundan eminim.Muazzam bir sınavdan geçmişsiniz.Bundan daha güzelde ifade edilemezdi sanırım. Şiir bir tohum kadar küçük. Gönderildiği adreste vucut bulmasını diliyorum.sizi okumak hakikaten güzel. sevgi ve selam.
ateşle danstır her nefesim, hem çekmesi güzel hem çektirmesi mevlana olmaya düşmedik mi yollara yazanda sağolsun yakan da desem ukalalık addetmeyin lütfen ama sanırım anlatır SAYGILARIMLA :-))
sevdiğim beni sevmez ,beni seveni ben sevmem denebilir ya da hak edene hakkını verdikten sonra etmeyeni tekmelemeli de denebilir o vakit değerin bilinir ... insanlar işte türlü türlü tarih boyunca örnekleri dolu dolu ya masala konu olur ya şiire imge sonuçta söz de, sayıklama de, şiir de, imge de., birileri yaşar kalemimize mürekkep olur mevzu olur olurda olur.. nazik ziyaretinize teşekkür ederim sağlıkla kalın selamlar saygılar