(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Korkuyorum şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Korkuyorum şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ya şimdi düşünsene beni ilk çağda... üstümde hayvan derileriyle kaplı garip bi elbise. Saç kremi yok parfüm yok su yok sabun yok diş fırçası yok elektrik yok. Oturmaya koltuk ble yok. Neskafe de yoktur.. cikolata, cips, kuruyemiş, drink
Gazına baktır ,belki gazı kaçmıştır. Yok ya ,o başka makinada oluyordu. Hadi o zaman buraya ışınlan, Mc Coy ile Mr.Spock da burda. Uhura kahve yapıyo sana da bi orta şekerli söliim mi? Biz de Captan Kirk ile tavla oynuyoruz. Kaç zamandır bu bilgisayar ses yapıyor anımsadığım kadarıyla. Yenisini almak farz oldu. Selam ve sevgilerimle . Bayramını kutluyorum bu arada...
Aç vidasını kasanın ablacım...Temizle fanını....O da mı yetmedi....Gidin termal macun alın....işlemci üzerine sürün....tabi işlemcinin üzerindeki eski macunu temizlemek için de temizleyici alın...Sonra o da mı yetmedi...Power kablosunu taktığınız kısmında temizlenmesini sağlayın iyicene...ama dikkat edin bazı üçkağatlar o vidayı bir kullanımlık yapıyor...
Ama benden tavsiyesi...Açın hava alsın yeter...Bir de vantilatör koyun yanına....serinletir de sizi:)))
SEVGİLİ DOSTUM GÜZEL NÜKTEVARİ BİR ÇALIŞMA OLMUŞ GÜLÜMSETTİNİZ BENİ ÇOK YAŞAYIN,ZATEN ÖYLE HA DEYİNCE ŞİİR YAZILAMAZKİ ÖNCE İLHAM GELECEK ÖYLE DEGİL Mİ? BANA KATILIYOR MUSUNUZ.KUTLUYORUM.