(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
OYUN şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
OYUN şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
can dostum nede güzel dizeler okudum tebrik ederim... yazan o güzel yüreğinizide kalmienizide kutluyorum........ sevgı ve selamlarımı yolluyorum saygılarımla..........
Rakam gözüyle bakarsak eğer; sıfıra sıfır, elde var yine sıfır! Harf gözüyle bakarsak eğer; bir pınarın yolunu değiştiren O ve Onlar, bütün oyunu bozanlar. Biz küçükken Onlara ELLEZCİ derdik. Bu dikkat çekici şiiriniz bir fıkrayı getirdi aklıma; Uçak düşmüş ıssız bir ormana, sadece bir kişi kurtulmuş kemanıyla. Şükretmiş haline, yaşıyorum diye. Çok geçmeden bir aslan sürüsüne tesadüf etmiş. Hayvan da olsalar güzel sesten anlarlar diyerek almış kemanını eline başlamış çalmaya. Aslanların çok hoşuna gitmiş ezgiler, dizilmişler adamın çevresine başlamışlar keyifle dinlemeye. Aradan çok geçmeden kulakları sağır bir aslan koşarak gelmiş ve atlamış bizim kemancının üstüne ve parçalamış birkaç pençesiyle, sonra seslenmiş ahaliye, buyurun yiyin diye… Şiirinizi en kalbi duygularla kutluyorum Emine hanım. Gönül dolusu selam ve saygılarımla…