GÖNÜL DOSTLARIM Bu gecehüzünlüyüm,efkarlıyım, Gönül dostlarım. İçimi saran sebepsiz ağrı nedendir? Yalnızlığım sinmişken içime sessizce, Tek sizinle paylaşırım,tek sizlere yazarım. Hergün ayrı telden çalan gönlüme, Söz geçmiyor,dinlemiyor hiç beni.... Bir siz anlarsınız,içimdeki dertleri. Gönül dostlarımsınız, Dert ortağımsınız,hepiniz. Beni daha dahada mutlu ediyor tebrikleriniz. Gönül dotlarım,şiir ruhlu can yoldaşlarım. Gündüzlerim,gecelerim sizinle, Mutluluğum,hüzünlerim,efkarım. Çam sakızı çoban armağanı misali; Bu şiirim sizlere armağanım. Saygı ve selamlarım,hep sizinle olacak. Kalplerimiz şiirlerle paklanacak. Duygu yüklü yürekleriniz, Her zaman okunacak şiirleriniz. Hepinizi saygı ile selamlıyorum.... GÖNÜL DOSTLARIMA HEDİYEM OLSUN. Reyyhann
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
GÖNÜL DOSTLARIM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
GÖNÜL DOSTLARIM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
"Kişi sevdiğiyle beraberdir" Allah hakıki gönül dostlarınızdan ayırmasın.Gerçek gönül dostlarını bulmak çok önemli ise de asıl önemli olanda o dostların dost gibi olmasıdır.Rabbim gerçek dostlarla dost olmayı hepimize nasip etsin.Şiiriniz bende bu güzel duyguları oluşturdu.Selam ve saygılarımla efendim..
Yüreğinizin güzelliğini gönül dostlarınızla paylaşmak ne güzel değil mi? İyi ki gönül dostlarımız var. Selam ve sevgiler. Kaleminiz daim, hayatınız mutlu ve umutlu olsun.
Çok sağolun GÖNÜL DOSTLARIM.Bu veda değil.Sizlerden ayrılma gibi bir niyatimde yok. Burası ve sizlerin benim dünyamda ayrı bir yeri var.Selamlar.Saygılar.
SİZ BİZİM İÇİN ÇOK DEĞERLİ VE ÇOK ÖNEMLİSİNİZ SEVGİLİ ARKADAŞIM REYHAN..ŞİİRLERİNİZ BİZE BAZEN ÜMİT VERİYOR BAZEN DERTLERİMİZE SERİNLİK.SİZİ ÇOK SEVİYORUZ.MUTLU,UMUTLU VE ESEN KALIN.ALLAH SİZİ SEVENLERİNİZE BAĞIŞLASIN.