seni bir daha sevmeyeceğim saklayınca baharı bağrına kışları da bu yüzden hiç sevmedim ki sen bunu nereden bileceksin
azar azar batıyor gün büyüsü bozuluyor yaşamın işsizim, aşksızım hem İstanbulsuz! seni daha öpmemiş ve koynuma almamış elâ rengini gözlerinin gözlerime hapsetmemişken dimdik ayakta ve her şeye inat karanlıkta ağlamıyor, sızlamıyor ve yaralarını acıtmıyorken ben! her şeye rağmen seni yine sevmeyeceğim…
sesli harflerini ayıkladım gecenin masalın son sayfasına bıraktım rüzgâra ağzımdaki heceleri bir bir saydım yanmadan, yanılmadan, kanmadan denizin tam ortasında batmamak için susmadım…
geceleyin diyordum oysa ge-ce-le-yin! geceleri uyumaya aç gözlerim birkaç söz, birkaç notayla buluşsa ay kapanır mı dizlerine dargın, kırgın, hıçkıra hıçkıra
kendi sırtını bıçaklayan denizde dalga biter mi? kanını hiç karıştırmadan suyuna…
yine gece biter ve güler yüzüm güneşe hasret bir gün daha gelir bir lokma ekmek, bir bardak su üstüne tek sigara biliyorum… günüm sarı sayfalarda iş aramakla geçer adım adım sokaklarda önce kar’a sonra akşama karışırım uyumaya aç gözlerim birkaç söz , birkaç notayla buluşup penceremden yine geceyi seyrederim...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
sırtını bıçaklayan deniz şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
sırtını bıçaklayan deniz şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Dile söz geçerde kalbe nasıl geçsin ki be hocam... Aşkın olduğu yerde mantık devredışıdır her zaman, dili yöneten akıl, duyguları yöneten kalptir, kalpten olur alamazsa akıl, bu inadından caymaz geçse de aradan binlerce yıl.. Harika bir anlatımdı, kutlarım usta kalemi..
ben de beni böyle sevmeyecek birini istiyorum !
/
şiir ise ...
kalbimde.