(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Senin İçin şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Senin İçin şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Senin için dağları aşmak var ya Senin için yollarda olmak... Senin için caddelerde yürümek var ya Senin için sokaklarda büyümek... Senin için. ---------------------------- Hepsi senin için, yoksa ben bir hiçim mi diyorsunuz?!. Güzeldi. Kutluyorum kaleminizi...
Bir çocuk görmüştüm pencereden dışarıya bakarken, taşıdığı yük, kendi ağırlığından o kadar fazlaydı ki...
Yanıma çağırıp kaç yaşında olduğunu sordum. -Sekiz dedi... gözlerinin içine baktım, sekseninde bir adamın cesareti ve olgunluğu vardı,
şimdi ben sana ne desem nafile çocuk, senin için ben bir şey yapamam ama sen belki benim için yapabilirsin, eğer hala Hatay'da yaşıyorsan, asi nehrinin üzerindeki köprüye gelen güvercinlere bir avuç yem at benim adıma, ya da Harbiye'de demli bir çay iç, ama Mutlaka su bardağında olsun...:)
Benden...
Kendine iyi bak çocuk... Çünkü böyle güzel şiiri, ancak senin kadar güzel yürekli olan biri yazabilir...
Senin için dağları aşmak var ya Senin için yollarda olmak... Senin için caddelerde yürümek var ya Senin için sokaklarda büyümek... Senin için.tebrik ederim dostum güzel şiirini.