Bir yer yatağında Uzanmışım düşünmekteyim Baş ucumda sarımsı bir mum Damlaları düşmekte tablaya Kısa oluyor düşüşler Çünkü mumum küçük Ve vaktim kısıtlı Ellerim hızlanırken Ben de umutluyum Bekli de Belki de bitirebilirim O baş ucumda Eriyen şey bitmeden Elim onunla yarışmakta Son harflerimi yazarken Şimdi mutluyum....
Aniden bir ürperti sarıyor içimi Sonra farkediyorum Saçlarım ıslak Üşüyorum bekli de biraz Yan taraftan Horultular geliyor Tıkıyorum kulaklarımı Sonra düşünüyorum Anne ve babam Ne kadar sesli Evdeki tek ışık Yani mum Benim odamda yanıyor Çünkü saat on ikiyi on beş geçiyor Tek uyumayan benim Ve yine farkediyorum Dışarıda esen fırtınayı da İçinde hisseden tek benim Uyku insana hissettirmiyor Ne soğuğu,ne karanlığı Ben de uyumalıyım Yorganımın altına girip Isınmalıyım Fakat yorgan da soğuk Herşey de soğuk Öyleyse fark yok....
Tekrar yazsam mı acaba Ama defteri açmaya Ne gücüm var ne isteğim En iyisi mumun bitişini izlemek Mum güzel yanıyor Ne çare O minik ellerimi ısıtamıyor Keşke yüz tane mumum olsaydı O zaman akşamları Herkes uyurken Ben yazabilirdim Mum biterken Ellerim hızlanmazdı Diğerini yakardım Ama mumlarımı Hesaplı kullanırdım Sarı olmazlardı Sevmem sarıyı Hepsi kırmızı olurdu Belki birkaç tane Kardeşlerime de verirdim Onlar sevmezler beni Sıskayım ve biraz hastayım Sanki onlar çok sağlamlar Ama benden kalınlar....
Mumum titremeye başladı Birkaç dakikaya da biter Artık uyumalıyım Keşke bir ayım olsa Ona sarılır Hissetmezdim soğuğu Ama yok Belki biraz peynir ekmek yesem Karnım doyar Uykum gelir Onları bana kim getirir? Annem horulduyor Babam da Bense kalkamam Çünkü üşeniyorum Hem mum bitecek Sonra uykuya dalarım Peyniri ekmeği boşver Sanki ısınmaya başladım Mum çok yandı ondandır İçim ısınınca uykum da gelir Göz kapaklarım ağırlaştı Ne yazık ki Bitişini göremeyeceğim Ama ondan yarın Bİr tane daha yakacağım Belki onun bitişi İzlenir gözlerimden...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
=MUMUM= şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
=MUMUM= şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sizi yeni farkettim ama iyiki farkettim...şiirlerinizi yeni okluma fırsatı buldum çok güzel şiirleriniz var tıpkı bu yazdığınız şiir gibi... baştan aşağa şiirdi...akıcı anlamlı ve hoş bi şiir olmuş...tam puan.. inşallah ilerde şiirlerinizide şiir kitabnızdan okuruz.. sevgiyle kalın... saygılar...
İRFANPRENS tarafından 8/22/2007 8:55:00 PM zamanında düzenlenmiştir.
baştan aşağa şiirdi...akıcı anlamlı ve hoş bi şiir olmuş...tam puan..
inşallah ilerde şiirlerinizide şiir kitabnızdan okuruz..
sevgiyle kalın...
saygılar...
İRFANPRENS tarafından 8/22/2007 8:55:00 PM zamanında düzenlenmiştir.