(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
Bize İçelim şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
Bize İçelim şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
İçmek ne kadar yalnızlığı unutturabilir ki? Acıları ne derece sağaltabilir ki? Ne miktarda içmeli bütün dertlerden kurtulmak için ? Sahi içmeden derdin dermanı bulunmaz mı? İçince mi geliyor dermenlar dizlerinin dibine ? Yoksa... Derman zannetiğimiz eller bir müddet sonra suratımıza şaklayak birer tokat olup karşımıza çıkıyır da ,önceleri farkedemiyor muyuz ??? Ben içmden de selam veririm..Dostu dinlerim..Acıyı paylaşırım... Kahır çekerim..Sevdiğim insan için ezilirim...Üzülürüm..Savaşırım...Kaynaşırım..Ölürüm..Öldürürüm. Hiç içmeden. Kaçış biter... Hem nasıl???? Elinde bir dermen kalmaz.. Gözünde bir nebze ışık... Kalmaz... O zaman ... Hadeeeeeee..... Karşına çıkan dostlar beklersin.. Bir nefes olsun yeter... O zaman oyun ve rengarenk ışıklı alem kapanmış.. Ve yeni bir yaşam başlamış olur.. Sen iyi bir insansın... Bazen maalesef iyi bir insansın demek geliyor içimden dilimi ve parmaklarımı tutuyorum. Sen beyaz kalpli uçuk deli zannedilen.. İçinde ağır nehirlerin acıları sürüyerek taşıdığı.. İnsan. Selam verdim.. Saygı gönderdim. Aha buyur..
esma hanım, hayatı düşününce karamsarlığa düşen insanların derdine tercüman olan ve kolay yolu seçenlere ,içenlere ,pansuman tedbirlerle hayatı erteleyenlere güzel bir örnek teşkil etmiş anlamlı minik şiiriniz.. beğeniyle okudum..