karanlıkta mezarını arayan ruh gibi yorgun ve öfkeli yalnızlıktan şikayetçi ilk defa bu kadar ölü! -çekili tetikten gün sayarak cennete karşı sus! konuşursan büyüsü bozulur İstanbul’un.
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
gül kurusu şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
gül kurusu şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Sanırım ilk defa rastlıyorum kısa bir şiirin güne düştüğüne. Hecede de öyle olmuş. Ben buna çok sevindim açıkçası. Hep uzun şiirler seçiliyordu, oysa sizin şiirinizdeki gibi kısadan hedefe varan ve okuyucuyu vuran ne güzel şiirler var.
TEBRİK EDERİM, KESKİN BİR DİLİ VAR ŞİİRİNİZİN, AMA O DERECE DE KEYİFLİ.......
yüreğin şiir senin fotograflar bade..:) kutladım günün şiirini hayata kattığın sevgi yürekli eşsiz ışıltıları iyi ki varsın bi tanesi.. sevgim saygım selamlarımla.. (Bade'ye de)
Sabiha ablacığım özlemişim burada olmayı. Senin gibi güzel dostlarımı. Ah nasıl yumuşadı kalbim senin yazdıklarını okuyunca bi bilsen. Öpüyorum kocaman. Bade'ye selamları ilettim. Onun da selamı var. Sevgimdesiniz...
Deniz'im... Sen ki her daim yanımdasın ya. Sığınmak iyi geliyor bilesin. Usul usul susmak için... İnan ben de çok özledim! Öpüyorum sımsıkı, sıcacık...
şiirlerimde hiç zorlama yok, şiir tarzım bu. düz yazdan şiirimi ayıran kelimelerim de böyle :) kendini ilk okuyuşta ele veren şiirleri okumayı sevmediğim gibi, yazmayı da sevmiyorum... saygımla.
Naif şiir.
Var olsun şair.