(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
....... şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
....... şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Şafak ay çağırırken karanlığına biz yüreğimizin kanayan yerlerine şiirler asmayı severiz. Albenisi eşsizdir sevdanın. Göklerden yağmur diler, yumarız gözümüzü aşka. Soluğumuz nemli sabahlar gibidir, dudaklarımıza öfkeyi çağırmadan. Bir çıngı gibi kızılcık dallardan düşer yaşanmışlık. Kuru kasırgalarda her şafak yeniden üşür, yeniden aşka yürürüz… Tebriklerimle...
yorumunz için teşekkürler çok anlamlı ve bir okadar da güzel bir yazı yazmışsınız. yalnız böyle eşsiz kelimeler gördüğümde açıkcası kıskanıyorum dilerim syfada ki herkez kadar daha büyüleyici kelimeler kullanabilirim ama şuanlık elimden bu kadarı geliyor yorumunuz içn tekrar tşkler.
Zaten hep böyledir. Seversin kör olursun, çektirdiği acıları göremezsin. Çektiğin acının adı aşk olur. Sonra uzaktan baktığında güler geçersin. Ve tüm acılar geçmişte kalmış olur. Bu istisnasız böyle olur. Zaman her şeyin ilacıdır. Tebrikler. Çok güzel anlatmışsın.
ben göremedim ?
yoksa acı üstüne acı yaşattında mı ?
görmek istemedim.
bilmiyorum...
tebrikler yüreğine sağlık...