Karanlık yoğururdu omuzlarımı Çökerken akşam dizlerinin üstüne Hüznüne karışırdı sesimin nağmeleri Yurtsuz kalırdı, içimden geçenler O vakit, toparlardım aklıma düşenleri
Ne zaman rüzgâr değse saçlarıma Kırılmışlığıma aldırış etmezdim Can kırıkları doğarken sözcüklerimden Avuçları kanardı çocukluğumun Evsiz bir gece ilikler bakışlarımı koynuna
Bilirim adı konulmamış tümceler düşecek dudaklarımdan Telaffuzu zor bir lirik şiir aşınıyor Aman vermeyen gizlerde Yaad ediliyor aslını kaybetmiş kimlikler Biz yalnız’ız, ta ki iki kişilik kelimeler geceye düşene kadar...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
İki Kişilik Kelimeler şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
İki Kişilik Kelimeler şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
iyi aksamlar Yasemin Hanim , sizin yazdiginiz gibi yaziliyorsa bir örnekle bana kaynagini gösterebilir misiniz acaba ? ben de ögrenmis olayim sayenizde . sevgimle...
Ne zaman rüzgâr değse saçlarıma Kırılmışlığıma aldırış etmezdim Can kırıkları doğarken sözcüklerimden Avuçları kanardı çocukluğumun Evsiz bir gece ilikler bakışlarımı koynuna
çok güzide ve anlamlı bir çalışmaydı. tebriklerimle.
Efkârlarla kendimize döndüğümüz düş yanılsamalarında derin bir kuyuya düşer gönlümüzün gölgesi. Umarsız sızılarla bölünürken uykularımız, biz her nakaratı dilimize yükler, her sözün gelgitleriyle uzun yolculuklara çıkarız. Tebriklerimle.
Ne zaman rüzgâr değse saçlarıma Kırılmışlığıma aldırış etmezdim Can kırıkları doğarken sözcüklerimden Avuçları kanardı çocukluğumun Evsiz bir gece ilikler bakışlarımı koynuna
Yürek sesinizin dizelere aktarıldığı serbest şiirinizi beğeniyle okudum. Kutluyorum.Sevgiler.
Bilirim adı konulmamış tümceler düşecek dudaklarımdan Telaffuzu zor bir lirik şiir aşınıyor Aman vermeyen gizlerde Yaad ediliyor aslını kaybetmiş kimlikler Biz yalnız’ız, ta ki iki kişilik kelimeler geceye düşene kadar... Yüreğine sağlık...
"Ne zaman rüzgâr değse saçlarıma Kırılmışlığıma aldırış etmezdim Can kırıkları doğarken sözcüklerimden Avuçları kanardı çocukluğumun Evsiz bir gece ilikler bakışlarımı koynuna"
çok güzel şiir sevgili Yasmin.. bu arada fotoğrafına ilişti gözüm hiç şaşırmadım böylesine güzel olmasına şiirlerinin kalbin güzelliği yüze vururmuş...Güzel kız..Sevgim duam ile..