Seni anlatabilsem Yağmurla gelen mısralara Dökebilsem seni Damla damla Sığar mısın kağıtlara Beyaz sayfalara Bıraksam kendimi Gözümdeki yaşlara Öylesine akıp gitsem Mavilerin yolcusu Kirli akan sulara Yine de bilirim Boğulurken de Dalgalarına sarılacağımı Kirpiklerinden tutunup Gözlerine bakacağımı Biliyorum Her nefeste Yüzümde Eski bir günahın izleri Olmayacaksan nefesim Kesilsin bu gece
Gözlerinden akan Her bir damla yaş Kalbimi terk eden Kan gibidir Öyle yüzüme bakma Saymadım Acıyan ve kanayan Yanlarımı Hiç bir zaman Göstermedim sana iyileşmeyen Kabuk bağlamaz yaralarımı öfkemde de Nefretimde de Hep Yüreğine sığındım Bir yanım eksik kalır Sen gidersen yüreğimden Dökülür bilyelerim Masum bir çocuğun Düşleri gibi Biter umutlar Ayazda bekler Öksüz kalırım
Ne zaman seni düşünsem Senden önce gözyaşlarım gelir Anlatmak gelir içimden seni Anlatamam sanki dilim tutulur Zamanın içinde gezinir Tükendiğinde gözyaşlarım Bilirim yeni bir güne Yine sensiz başlayacağımı Anlattıkça seni kendime Nasıl olsa bir gün Seni hep yanımda bulurum Seni anlatabilmekti Bu gece yalnız seni Ne bileyim işte öylesine Seni anlatabilmekti.. Bilir misin bendeki seni Hiç görmediğin halini Şimdi söyle anlatabildim mi seni Anlatabildim mi...
Celal Keklikçi
Şiirime ses olan sayın Nazan Sarıkaya’ya teşekkürlerimle...
(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
ANLATABİLSEM şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
ANLATABİLSEM şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
Ne zaman seni düşünsem Senden önce gözyaşlarım gelir Anlatmak gelir içimden seni Anlatamam sanki dilim tutulur Zamanın içinde gezinir Tükendiğinde gözyaşlarım Bilirim yeni bir güne Yine sensiz başlayacağımı Anlattıkça seni kendime Nasıl olsa bir gün Seni hep yanımda bulurum Seni anlatabilmekti Bu gece yalnız seni Ne bileyim işte öylesine Seni anlatabilmekti.. Bilir misin bendeki seni Hiç görmediğin halini Şimdi söyle anlatabildim mi seni Anlatabildim mi...
Celal Keklikçi
Bütün dizeleriyle sevgi için yazılmış anlamlı ve güzel duygusal dizeler okuduk, serbest nazım şiirinizde değerli şair kardeşimi ve şiirini gönülden kutluyorum.Puanım tam.Yunus diyarından selamlar.
.."Gözlerinden akan Her bir damla yaş Kalbimi terk eden Kan gibidir..."
Her dize, her sözcük, her harf............duygu yüklü, ifade etmeye çalışsam da sözcüklerim yine de yetersiz kalır... Çok güzeldi, yorum ve ses de bir yerlerden aşina geliyor:) Tebrikler, yüreğinize sağlık. Şiiriniz daim olsun...
MERHABA ARKADAŞIM SAYFANIZA HER GELDİĞİMDE ÇOK GÜZEL ŞİİRLER KARŞILIYOR BENİ HAYRANLIKLA OKUYORUM GÜZEL YÜREĞİN VAR OLSUN KUTLARIM SEVGİLERİMİ BIRAKIYORUM BU NADİDE SAYFADA SEVGİ İLE KAL HOŞÇAKAL YORUMDA ÇOK GÜZEL YÜREĞİNE SAĞLIK BİTANEM
Bu gece yalnız seni Ne bileyim işte öylesine Seni anlatabilmekti.. Bilir misin bendeki seni Hiç görmediğin halini Şimdi söyle anlatabildim mi seni Anlatabildim mi...
Hiç kimse onu sizin gönlünüzdeki gibi göremez.Hatta kendisi bile bilemez. Gönlünüzdert görmesin.Sevginizi harika biçimde anlatmışsınız. Selamlar.
Hürmetle.