(c) Bu şiirin her türlü telif hakkı şairin kendisine ve/veya temsilcilerine aittir.
Şiirlerin izin alınmadan kopyalanması ve kullanılması 5846 sayılı Fikir ve Sanat Eserleri Yasasına göre suçtur.
DUYGU SELİ şiirine yorum yap
Okuduğunuz şiir ile ilgili düşüncelerinizi diğer okuyucular ile paylaşmak ister misiniz?
DUYGU SELİ şiirine yorum yapabilmek için üye olmalısınız.
sevgili üstadım öncelikle hoş geldini diyorum. ben şiir yazma konusunda hiç bir iddiam yok üstadlarımla aşık atacak değilim ,nacizhane yazmaya çalışıyorum eğer adına şiir denirse.tekrar teşekkür eder saygılarımı sunarım.
değerli dost kalem hoş geldiniz.değerli yorumunuz dünyalar değerinde.dediğiniz gibi olsun,içiniz den geldiği gibi olsun her güzel şey.teşekkür ederim içten yorumunuza saygılarımı sunarım.
değerli yorumunuza çok teşekkürler ederim arada bir böyle özlü söz eklemeyi ihmal etmiyorum.:)) hayatımdan kesitler halinde yazdığım şiirlerimi yayınlamaya devam ediyorum. takip ederseniz sevinirim.sevgi ve saygılarımla.
değerli üstadım hoş geldiniz sefalar getirdiniz.değerli yorumunuza çok teşekkür eder çok daha nitelikli yazılarda buluşmak dileklerimle saygılarımı sunarım.
Okunup dinledikçe duygular filizlenir yeşerir.
her insan kendinden bir şeyler bulur mısralarda
anlamlı ve güzel di kutlarım şiir dostum saygılar